Loch Ness, Inverness si o Scotie plina de farmec

deja facem bagajele sa plecam in alta calatorie, nu am apucat sa scriu despre city break-ul in Inverness 🙂

o sa las pozele sa vorbeasca mai mult, a fost o mini-vacanta perfecta. Inverness e un orasel micut, am inchiriat un apartament in distanta de mers pe jos de centru, totul e in distanta de mers pe jos, de la aeroport am luat un taxi (3 persoane ieseam cu cativa euro in plus fata de transportul in comun), in doua zile ne-am plimbat de voie prin oras, si in alta zi am luat un tur de 4 ore care a inclus croaziera pe lacul Ness, intrari la muzee si oprire la Urquhart Castle

in plimbarile prin oras am mirosit aceasta minunatie de anticariat – Leakey’s Bookshop, intr-o fosta biserica, arata ma-gic. imi e greu sa descriu cum m-am simtit, like a child in a candy shop, sau asa ceva :))

era inchis cand l-am vazut prima oara, am revenit, ulterior am si citit ca este cel mai mare anticariat de carti vechi si rare si de harti si litografii vechi din Scotia. am plecat cu captura asta de carti si ceva litografii, iar copilul a fost cat pe ce sa plece cu seria Harry Potter, pana l-am lamurit ca nu citeste in engleza inca (desi de vorbit s-a descurcat f bine). pt pasionati, credeti-ma merita excursia asta numai pt anticariatul in sine, eu am zis ca revin cand zboara puiul din cuib, sa praduiesc pe indelete

n-am rezistat sa nu intru si intr-o librarie, in principiu ideea mea e sa cumpar autori locali de care n-am auzit dar sunt cunoscuti pe plan local, insa cum erau cu mult mai ieftine cartile fata de Olanda, am mai deviat un pic 🙂

am prins o vreme f buna, am vazut Loch Ness in toata splendoarea

castelul arata la fel de spectaculos ca in pozele de pe internet

turul cu ghidaj n-a fost tocmai ieftin, dar merita. am aflat o gramada de lucruri despre care altfel n-as fi reusit sa le gasesc singura pe internet, copilul a fost foarte incantat si el

mancarea, oai, buna, buna, buna. evident ca eu am incercat si black pudding si haggis (haggis in poza de mai jos), noroc c-am stat doar trei zile, ca altfel luam proportii

orasul in sine e f frumos si plin de poezie – peste tot dadeam de tot felul de placute cu texte in Gaelic si engleza

din pacate, cam atat am reusit sa vedem, nu am ajuns la Culloden sau Fort Williams, pt ca am vrut sa fie o placere si pt copil calatoria asta, nu un maraton de vizitat, drept pt care printre obiectivele turistice s-au numarat si un magazin de jucarii, o trambulina…

inspiratia pt aceasta calatorie a venit din Lonely Planet’s Best of Europe, recomand ghidul, foarte cuprinzator si la obiect. si urmatoarele doua city breakuri tot din el sunt inspirate

Tagged: , , , , ,

11 thoughts on “Loch Ness, Inverness si o Scotie plina de farmec

1. o femeie April 24, 2018 at 12:32 pm Reply

sa iti fie de bine. Unde mergeti data viitoare?
    Noi mergem acusi la Londra 🙂

• Diana April 24, 2018 at 1:06 pm Reply

Oslo ☺ distractie placuta la Londra!

Liked by 1 person

• o femeie April 25, 2018 at 8:33 am

ooo, Oslo, minunat! La nord nu am fost inca, asa ca abia astept sa ne scrii.
        cu ce zburati?

• Diana April 25, 2018 at 9:42 am

Cu KLM din Amsterdam. Tot cu ei am zburat si in Inverness, ca zboara la ore decente.

2. Mama Aluniţă April 30, 2018 at 4:24 pm Reply

Acum am observat migratia numelui. Si eu tot procrastinez momentul in care sa scap de apelativul de langa numele meu, ca nu se mai justifica de mult 🙂 Sper ca asta sa insemne ca o sa ne scrii din nou mai des. Sa fie intr-un ceas bun!

• Diana April 30, 2018 at 4:49 pm Reply

Multumesc 🙂 ar trebui sa schimb domeniul, dar deocamdata imi e lene 🙂 hai ca noi avem si o scuza, pe langa baby brain in cazul meu, la vremea cand am inceput blogurile nici nu stiam cu ce se mananca, nu prea erau mame prin online decat pe forumurile alea, 7pitici, despre copii, nici nu le mai tin minte :)))

Liked by 1 person

• Mama Aluniţă April 30, 2018 at 5:55 pm

Eu nici nu le-am stiut vreodata, nu ca nu le tin minte :-)))) Nu am citit bloguri inainte sa il fac pe al meu, decat cu totul si cu totul ocazional. Iar pe forumuri am intrat la fel de rar, si doar pentru a iesi imediat. Aveam impresia ca nu mai scrie nimeni povestiri amuzante despre viata cu copilul si mi-am zis ca e cazul sa intervin. Apoi am aflat ca suntem multe, de fapt 😀

3. Ioana May 9, 2018 at 6:09 am Reply

Ce frumos! Și eu îmi doresc mult, mult să ajung acolo.

• Diana May 9, 2018 at 7:22 am Reply

E f frumos, intr-adevar, merita

4. Amy May 24, 2018 at 9:27 pm Reply

Hai ca am gasit in sfarsit o modalitate de a-ti lasa din nou comentarii. Ma simteam tare aiurea sa citesc si sa nu comentez. 😀

Frumoase poze, piesajul este superb! A fost o vacanta de relaxare, cu mai putin mers pe jos? 😀

• Diana May 24, 2018 at 9:41 pm Reply

A fost frumos. De relaxare, da, dar mers pe jos e intre 12 si 15km pe zi, in ziua cu turul cred ca am facut 13. Noua ne place sa mergem, am merge /mers si mai mult, dar picioruse de omulet de 7.5 ani atata duc…