fiecare cu problemele lui, zic

ca eu nu-s normala, asta mi-e (si cred ca VA e) clar, si ca nu ma iau foarte in serios pe mine ma, la fel

well, to each his own

vogels

la sedinta cu parintii de la scoala, ma rog, cu parintele, ca e individuala, totul e in regula, copilul de 6 ani citeste, scrie, socoteste, asculta, daaar, DAAAR nu face diferenta intre pasari

cica sa-i explicam in romaneste ca se prinde el dupa aia si stie si in olandeza

hello, eu nu stiu cum se cheama in nici o limba pasarile alea de mai sus, vai de masteratele mele…

in fine, cica este a very Dutch thing, oi invata si vrabii, asta e, dupa cum spuneam, fiecare cu tacanelile lui

dimineata, dupa ce imi beau cafeaua, fac pachetul si duc copilul la scoala, ma asez frumos la masa sa lucrez si observ acest deosebit aranjament de banane (care nu exista aseara cand m-am adormit cu tot cu copil)

arta

am intrebat colocatarul daca este doar arta sau ma rog, ce a vrut sa spuna poetul, cica nimic, s-a gandit ca asa imi sunt mai la indemana (in casa noastra eu sunt mancatorul principal de banane)

ma tot uit la ele, azi n-am indraznit sa mananc nici una😀

da, daca mai aveam vreo indoiala cat de mica, s-a spulberat. a tunat si ne-a adunat. si in casa, si in tara asta🙂

ma gandeam sa-mi pun o poza cu before zacusca, dar mai bine nu, totusi

4 responses

  1. eram sigura ca ti-am comentat.
    ia cauta-te prin spam de comentariul meu vechi😀

    Ziceam ceva de genul ca fiecare e cu pasarelele lui😀

    Apreciază

    1. Nu e. Da, avem fiecare 😊

      Apreciat de 1 persoană

  2. Am râs cu lacrimi ! „colocatarul” a rezolvat genial lecţia cu păsărelele doar aranjând bananele în felul ăla !

    Apreciat de 1 persoană

    1. Absolut. Numai ca astea-s phoenix, le trebuie aranjamente nonstop :p

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

