carti, flori, ciocolata, zapada si lene

n-am dat nici bir cu fugitii, nici n-am revenit😀 fac doar o scurta pauza de la lene, adica fix asa, pe ziua de azi am terminat cu serviciul, copilul e in Germania cu niste prieteni, se intorc cand se intorc, dupa 8 seara, sot nu am pana vineri, am dat drumul de dimineata la slow cooker si pe la 7 e gata mancarea, aspiratorul aspira singur pe aici, eu scriu ceva pe blog, dupa care fac o baie cu spuma si ma cuibaresc cu o carte pe canapea, intrucat chiar nu am nimic altceva de facut😀

lipsit-am in real asa si m-a cuprins o tihna si o lene, dar o leneeee

in real am fost vreo trei saptamani in concediu, in Alpii francezi, frumos si scump, dar a meritat sa zgribulim in zapada la inceput de august🙂, cam asa

alpi1

si asa

alpi2

mai mult despre concediu nu povestesc, ca m-am saturat eu de cat de pline sunt blogurile de povestirea vacantelor, desi cred ca nu v-ati supara sa povestesc despre frig si gheata printre Grecii si Provence😀

am reusit sa ma intalnesc cu Calador, care mi-a facut cea mai frumoasa surpriza pe anul asta, flori, carti si ciocolata

flori facute de Raluca insasi, sunt niste bijuterii, le admira toti care intra in casa

flori2

le-am cumparat in mod dedicat o vaza (nu aveam, pentru ca eu nu pot tine flori adevarate in casa, din motive de alergii)

flori1

tot Raluca mi-a adus carti de citit, carti adevarate, de hartie, n-am mai pus mana pe asa ceva de ani de zile, abia astept , si niste bomboane de ciocolata absolut delicioase, poza nu am, ar fi fost culmea😛

in rest, nu prea am ce povesti, liniste si tihna, dragalesc gradina, care incepe sa arate a gradina MEA, incet incetisor ne facem si prieteni, socializam destul de mult, same o’, same o’

evident, am citit o gramada de tot felul de chestii relaxate, fac un top mai jos cu cele care mi-au placut, in ordinea in care mi-au placut, dar nu am citit vreo mare branza in sensul de sens, ca doar e lene si tihna, deh

The Red Tent, Anita Diamant – cel putin interesanta perspectiva, eu, cel putin, m-am prins tarziu in carte fix despre ce este vorba si aproape ca m-am enervat, dar mi-a trecut, e scrisa frumos🙂

The Stone Diaries, Carol Shields – este chiar genul meu de carte, mi-a placut mult, desi este cam pentru mai tarziu oleaca in viata, imi place felul asta de un fel de bildungsroman

My Sister’s Keeper, Jodi Picoult – destul de tulburatoare prin dilemele morale, nu ma atrage stilul si nici scriitura, insa pentru creierul de vacanta e buna

The Apothecary’s Daughter, Julie Klassen – cam feminista pentru gusturile mele, dar are muuulte pasaje cu atmosfera si profunzimi, genul de poveste in care sa evadezi seara cu un ceai

The Dressmaker of Dachau, Mary Chamberlain – un review adevarat gasiti la Tomata, eu pot doar sa spun ca ma asteptam sa nu-mi placa si sa fie prea solicitanta, insa, surprinzator, mi-a placut. Tare mi-a deja-vu Tess of the D’Urbervilles🙂

Look Again, Lisa Scottoline – asta e din categoria de vacanta, carte in loc de televizor, dar e scrisa bine, nu insulta inteligenta, nu te solicita prea mult afectiv, mi-a placut

over and out, ma duc sa omor 3 muste. de ce 3? pentru ca 3 am si imi tulbura zenul

toamna cu soare va doresc

10 responses

  1. sa va fie de bine vacanta!
    Ia florile de la Raluca arata minunat!

    Apreciază

    1. Multumim!
      Sunt superbe!

      Apreciază

  2. Florile sunt foarte frumoase – mie nu-mi plac florile artificiale, dar parca mi-as cumpara din astea – si se asorteza cu vaza foarte bine.

    Apreciază

    1. Florile astea sunt arta, din hartie, plus factorul personal pentru mine
      Mie cel mai mult imi plac florile adevarate, in pamant, in gradina, nu taiate.
      Sunt atat de bine facute incat nimeni nu-si da seama ca sunt din hartie, au remarcat la a doua sau a treia vizita ca nu mi se ofilesc bujorii 😃

      Apreciază

  3. Ah, chiar nu cred că ar deranja pe nimeni să povestești puțin mai pe îndelete despre Alpii francezi! Nu uita că noi, corporaTRIȘTII adică, ne hrănim sufletelele din concedii trăite fie de noi, fie de alții! :)))) Și blogul meu e unul din ăla cu povestitul concediilor, dar ce să fac? Nu am ce să fac! Locul de muncă chiar nu mă înspiră! Ba taman invers! :)))))

    Apreciază

    1. Of. Ne-am intors acum 3 sapt si nici nu se mai cunoaste deja. Sunt spectaculosiAlpii francezi, o experienta gen once in a lifetime, dar nu cand au francezii vacanta si nu fix in statiuni, foarte aglomerat. Si f scump, as in al naibii de scump, la orice te invarteai, pac, suta de euro. Brrr

      Apreciază

      1. Noi mergem săptămâna viitoare puțin în Alpii austrieci, începem cu ceva mai light. Vedem după cum ne mai învârtim și pe unde mai ajungem! :))

        Apreciază

      2. Vacanta placuta! sunt frumosi, aveti ce vedea 😊

        Apreciază

  4. Oah, si pe mine ma ia o lene in zilele in care nu trebuie sa merg la job, de ma mir si eu la cat de eficienta sunt in a pierde timpul.😀 Azi, de exemplu, am citit aproape doua ore de dimineata, apoi am fost putin la epilat, m-am intalnit cu o prietena, am hoinarit prin oras, apoi am chat-uit cu o alta, iar spre seara m-am intalnit cu cea intoarsa din vacanta, asa ca azi n-am facut decat sa ciulesc urechile bine si sa le ascult povestile, ca tare dor imi mai erau de ele, de glasul si aventurile lor. Acum incerc sa mai pierd vremea cu cate ceva, sper sa-mi iasa la fel de bine.😛
    Alpii, ah! Ma gandesc sa economisesc si eu pentru o astfel de excursie, sa-i fac o surpriza omului si sa-l duc de ziua lui, ca anul trecut s-a amanat iesirea la munte dintr-un motiv mai trist.
    Ma bucur ca-ti plac atat de mult florile! Iti mai fac, sa stii! In fiecare sezon, sa le mai schimbi.😛

    Apreciază

    1. Multumesc, sunt frumoase, frumoase, dar mai frumos a fost timpul petrecut impreuna😉
      Oohh, nu, nuuu, nu cheltui bani stransi pe Alpi, iti povestesc eu cand ne vedem. E spectaculos, e adevarat, gen once -in a lifetime, dar e totusi foarte scump, daca as fi stiut, nu m-as fi dus, sau as fi organizat altfel. Nu Chamonix, ci Les Houches, nu in perioada cand au si francezii si olandezii vacanta, etc.

      Apreciază

Lasă un răspuns

