reguli

in noua casa am instituit o regula drastica: nu se mananca pe canapea. niciodata, nimic.

pentru ca a costat o caciula de bani si macar sa-si traiasca aia 15 ani de garantie🙂

break-the-rules-291x300

Sursa foto: http://www.trackur.com

sunt singura acasa (vinerea lucrez de acasa cat e copilul la scoala) si mananc o banana in timp ce scriu. evident, sunt pe canapea

si ma gandesc: oare ce spune asta despre mine?

ma duc sa arunc coaja pana nu apar colocatarii si ma prind asupra faptului😀

22 responses

  1. oricate reguli oi fi inventat eu, toate au fost incalcate. Ar trebui sa o iau personal? :))

    In rest, pe lista cu buget era canapea noua la casa noua dar mai la coada. Prin selectie naturala o cazut asa ca sunt cu canapea veche de 5 ani dar cu husa noua ( la reducere) sa acopere hartile facute de ultimii pipi. Din prima zi mancarea a aterizat pe ea :))))

    Apreciază

    1. Veche de 5 ani? ?? Ma uimesti, tocmai tu! E noua de 5 ani ☺ nu zisei ca eu sper ca e 15 ma tine?
      Maine ne oprim si noi, tot un fel de selec5ie naturala. Am mai putea, dar nu-mi place in fundul gol, asa ca vacanta in iulie si mai va. Noi am reusit sa ne incadram in buget. Chiar am reusit mai mult decat ne-am propus, avem absolut tot, la modul ca eu azi m-am apucat de farfurii si tacamuri noi (ca urmeaza multe cine ) , cuverturi si lenjerii. Dar asta pt ca am avut f mult ajutor, nu ne-au lasat sa cheltuim aiurea

      Apreciază

  2. Vaaai, te-ai gandit ca o sa creasca copilu’ si o sa citeasca ce scrii aici? :-)))

    Apreciat de 1 persoană

    1. Da, daar mai e mult pana va citi romaneste, pana atunci sterg 😃

      Apreciat de 2 persoane

      1. Sa nu uiti. Ca nu mai esti nici tu tanara :-p

        Apreciat de 1 persoană

      2. Haha, nu, dar sufar de aruncat compulsiv, o data ma apuca si sterg tot

        Apreciat de 2 persoane

  3. fiica mea, dupa ce vazuse nu stiu ce filmuletz, intreaba:
    „tati, dar ce e ala blog?”
    -„Du-te si intreaba pe mami ca are 2”

    Asadar …..sutn mancata :)))

    Apreciază

    1. :)))
      Eu am mai sters din urma. De cand am gradina, blogul a cam trecut in con de umbra, nu stiu daca va rezista prea mult

      Apreciat de 1 persoană

      1. Aaaaa, nu! Pe mine cui ma lasi?😦

        Apreciat de 1 persoană

      2. 😃Ma alint. Si sunt intr-o noua faza acum, de nesting zice consortul, ma mananca prea tare limba ca sa n-am unde ma desfasura

        Apreciat de 2 persoane

      3. Dupa nesting urmeaza clocitul? :-)))

        Apreciază

    2. Si eu aleg sa ies la prashit in gradina :))) – e si vremea frumoasa (atat cat se poate pe taramul asta). Blogareala e la munca, pana intru in sedinta :))))))

      Apreciază

      1. Eu nu prea sunt genul, dar m-a prins microbul, e terapie curata.
        Pana o sa omor niste plante, ca n-am nici cea mai vaga idee ce fac, si dupa aia cred ca imi trece si asta 😃
        E tare frumoasa vremea si la noi

        Apreciază

      2. moarte plantelor :)))
        melci fara cochilie aveti?

        Apreciază

      3. Vai, exista? ?
        Avem cu cochilie, fata de care eu am o atitudine duala. Ii salvez cand sunt cu copilul si ii bag in container si inchid capacul cand ii gasesc in gradina, muhaha

        Apreciază

      4. Exista melci fara cochilie si am mii si mii si mananca tot ce prind!, inclusiv frunzele de cartofi. In franceza se numesc limace, in engleza slug, in neerlandeza naaktslak, si adora zonele si perioadele umede.
        Da-i un google sa vezi ce omor cu sutele, zilnic🙂

        In rest, mai pica si cativa cu cochilie, dar astia is mai lentzi :))

        Apreciază

      5. Ce scarbos, nu stiam ca exista. Bine ca am aflat, ca daca dadeam peste unul in necunostinta de cauza se auzea urletul pana in Belgia.

        Apreciază

  4. Sigur ca exista melci fara cochilie :(((( Noi avem unul care locuieste in casa cu noi, dar nu i-am gasit culcusul inca ca sa-l dam afara!!!!! Imi creste tensiunea in fiecare dimineata cand vad marturiile lucioase lasate pe covorul rosu.
    Cred ca daca nu-l descoperim, o sa punem noaptea o camera sa inregistrese activiatea mizerabilului.

    Apreciază

    1. Vaaai, cred ca m-as stressa maxim! Poate moare de foame

      Apreciază

    2. no, asta e culmea fricii la mine: sa am si in casa!. Ecarulan, imi e mila de tine (eu nu as dormi linistita, dar musai sa treci la actiune: pune bariere cu sare SA NU CUMVA sa vina spre pat/zone interzise, si pune-i capcane/atractii gen farfurii cu bere.

      Fiica mea a adus 2 melci (cu cochilie cu tot) in casa. Ii tine intr-o cutie. Da, am inca 2 guri de hranit si spalat kk😀

      Apreciază

      1. Le place berea??? Atunci e simplu, am putea lasa peste noapte si debarasam dimineata inainte sa se activeze copilul curios de 2 ani jumate. Mersi de informatie!
        Cu sarea am tot amanat ca ne si vedeam in saramura toata casa.
        Nu ne e frica de ei, dar imi e o sila… cel mai sila imi este de broaste, dar macar din astea n-am vazut picior pe aici!

        Apreciază

Lasă un răspuns

