prima saptamana

prima saptamana fara internet. si fara multe, dar sa privim partea plina a povestii. ok, jur, ma opresc din pus poze cu telefonul, dar in acest haos abia stiu unde mi-e capul, ce sa mai zic de aparat and stuff

azi, eu, da, stiu, sunt de-o seriozitate maxima, nu pot fi mai atat decat sunt😛

frozen

ne-am mutat de o saptamana. cu o saptamana mai devreme decat planificasem, deoarece mult, mult ajutor. foarte mult. avem invitati la cina pt urmatoarele 6 luni si zau daca stiu ce sa gatesc fistichiu romaneste pentru persoane care mai au si intolerante la diverse si nici ingrediente nu gasesc (mda, o sa fac branza, ca vreau sa fac papanasi moldovenesti la desert, mie imi ies foarte buni, dar branza scoapta dulce aici nu e. nici in Bucuresti nu gaseam, dar aduceam de la socri. oh, well)

n-avem inca internet. acum scriu repejor din casa de inchiriat pe care o predam poimaine. dupa aia, aleluia. ca barbatul meu a comandat pachetul pe internet si internetul i-a zis ceva cu 3 iunie, dar pana acum nu ne-a dat nimeni buna-ziua, deci vom avea si internet candva. pe telefon mi-am terminat deja pachetul, dar daca ma duc in fundul curtii mai prind reteaua de aici, yay😀 uneori

am o perioada aglomerata la munca, mi-am luat doar 2 zile libere pana acum si cu astea raman. alaltaieri am clacat urat, sper ca nu ma citeste barbatul, ca era in travel si nu i-am zis, n-am vrut sa-l sperii, efectiv nu m-am putut ridica din pat de oboseala. am trecut pe vitamine and stuff, mi-am revenit. acum sunt pe vin rosu😀

in rest, totul e foarte frumos si bine. chiar asa, frumos si bine

de ezemplu, copilul s-a hotarat sa doarma in camera lui din prima seara. e drept, am facut un marketing agresiv, dar doar camerei, lui i-am repetat ca atunci cand vrea el si numai atunci o sa doarma acolo. a vrut singur. n-am crezut, asa ca i-am pus o lenjerie veche cu flori roz, oh, a dormit 2 zile in lenjeria roz. acum am rectificat, e cu dinozauri. si haosul s-a mutat la el in camera, yay

haos

nu m-am putut abtine, am pus poza fara sa am voie, dar mda, asta e, e treaba lui🙂

ce vreau sa zic e ca imi beau cafeaua pe teoriile parentingului lui peste. are aproape 6 ani. fix acum s-a simtit el pregatit sa doarma singur. avem baiat mare. daca ne storceam creierii si nervii lui si ai nostri sa-l mutam mai devreme nu tot aia era? nu ajungea insurat in pat cu noi. (asa a fost si cu pampersul si suzeta si biberonul si restul. cand s-a simtit el pregatit, le-a lasat. fara stress, fara nimic)

in alta ordine de idei, avem un alt sclav. pe care il iubim. el

robotul

l-am primit cadou, nu ne induram sa dam atatia bani desi ni-l doream. e un roboaspirator. e genial, nu stiu cum am putut trai fara el pana acum

in aceeasi ordine de idei, la noua casa nu avem masina de spalat vase. inca. horror. am spalat vasele eu doar de 3 ori intr-o saptamana, dar mi s-a parut ca am pierdut o vesnicie din timpul meu. si in fiecare seara cand nu am spalat eu, ci sotul, ca in loc sa stea cu noi, spala acolo. dupa ce ne intoarcem din concediu, ne luam

inca suntem plini de cutii and stuff, abia luni vine masa si biblioteca (mancam la bar😀 ), dar am o gradina superba. azi am petrecut 2 ore in tufe, terapie curata. am si capsuni, o sa pun poze cand se coc

acum va las cu florile mele si s-aveti soare si voie buna

flori 1

flori 2

flori 3

flori 6

flori 5

flori 4

over and out

9 responses

  1. Felicitari pt mutare! cu netul… mai furati de la vecini :))) ca nu ati voi primii😀 . Iar florile si pozele sunt superbeee! Si mor de dragul robo aspiratorului, mi-l doresc si eu! mai colea, mi-l fac cadou si mimez surpriza ca mister Bean😀

    Eu si dupa aproape 2 luni mai am cutii🙂 . Luna viitoare ne luam dulap, si … le ascund acolo. Inca nu imi gasesc niste chestii de bucatarie :))))

    Cu flacaul, sa te amuzi, fiica mea de 8 ani ne da afara din camera ei. Mi-e dor de perioada de 4-5 ani cand dormeam impreuna…

    Apreciat de 2 persoane

    1. Asa am simtit si noi, ca ne e dor de el intre. Asa ne grabeste opinia publica aiurea
      Eu am zis ca daca ce cutii nu desfac in 2 luni arunc sigilat, inseamna ca nu ne trebuie 😃
      Azi am gasit sarea si am gatit 😃

      Apreciat de 1 persoană

      1. Ti-ai gasit sarea? super!! imi zici si mie unde mi-e peeler-ul de legume? :)))) ca nu il gasesc :))) si niste lingurite! ( suspectez ca sunt impreuna, dar sper ca nu la gunoi)

        Despre parenting, eu intr-un fel ma bucur ca doarme in camera ei ca nu mai iau shuturi in cap sau capete in burta, ca numai in pozitie de H dormeam :)))) (desi suturi lua mai des tati). Si acum mai tre sa cioc-cioc la camera ei, altfel nu sunt primita. No, cu asta nu ma pot invata si sunt data afara😀

        Apreciază

      2. :))) mai am 5 cutii nedesfqcute, intitulate diverse. Or fi la mine :)))
        Eu nu mai pot. E inca mic, o sg noapte a dormit intins fara pinguri. In rest, ping la 12, la 2 si la 4, parca are ceas. Si refuza tatal, o vrea pe ma-sa, iar ma-sa e rea de somn, tac’su ar rezista si m-ar scuti. Azi noapte la 2 am cedat si am ramas la el in pat. Abia astept sa ma dea afara, promit ca bat si la usa

        Apreciat de 1 persoană

      3. schimbarile de mediu sunt grele si la adulti, da-poi la copchil.

        Apreciază

      4. Da. Dar acum sunt maselele, ii ies 2 deodata, il doare, si a si racit, cand il doare ceva, trage la closca

        Apreciază

  2. Sa fie intr-un ceas bun mutatul.Asteptam multe poze cu gradina si cu interiorul cand va fi totul aranjat da?(-:.Ce fericire pe tine ca inca poti dormi la copil in camera eu am patrucel mai mare are 10 ani si cea mai mica 3 ani) nu am cum chiar daca ma primesc ei sa-i impart pe toti haaaha si asa ca sunt obisnuiti de la 6 luni fiecare in camera lui..doar ei intre ei se mai aduna la dormit .succes la aranjat ,iubesc blogul tau si vacantza placuta!!!

    Apreciază

    1. Multumesc! Am o colega cu 3, cand e sotul plecat vin si dorm cu ea, iar ea se duce in patul unuia dintre ei 😃
      Daca aveam conditiile sa ne apucam mai devreme si ne ieseau mai multi, cu siguranta nu aveam atatea ‘probleme ‘
      Sa va traiasca si sa va bucurati de ei, ma topesc de dragul familiilor cu mai multi copii. Si mi-e tare ciuda pe Romania ca nu m-a lasat si pe mine ca n-am plecat mai devreme. .. acum au unde sa creasca si 5, dar cand sa-i mai fac…
      E totul gata in casa (mai putin podul pe care o sa-l amenajam anul viitor ) , dar nu am voie sa postez poze din casa. O sa pun din gradina, sapt viitoare mai avem cateva zile de concediu pe care le petrecem acasa si vreau sa ma ocup de gradina

      Apreciat de 1 persoană

  3. Sfinte Sisoe! Am blog 😃
    Barbarul meu ma citeste, mi-a scos ochii pe faza cu clacatul. Deci adio scris porcarele (oare citeste si comentariile? !) Remains to be seen
    Concediul incheiat, suntem intregi, dupa zonele fierbinti bifate in apogeu 😊 am noroi sub unghii, ranjet pe fata si niste poze cu Alpi pe care nu le-am vazut inca. I love my life. Mai am o sapt de concediu, reviiiiin cu de toate

    Apreciază

Lasă un răspuns

