stiri

in caz ca nu sunteti la curent, va rezum eu, sa nu cumva sa incheiati saptamana fara sa stiti ce se mai intampla prin lume

joc

selectia e din memoria de scurta durata, ca nu facem stiinte exacte aici, da?🙂

rezumat revista presei din Olanda:

  • aproape un sfert dintre olandezi vor sa-si doneze organele
  • cresc preturile la case. si la iarba, deoarece s-au pus pe niste razii
  • un primar de pe nu’s unde si-a dat demisia pt ca l-au filmat unii beat si l-au dat pe net
  • in ciuda multelor reclamatii, 9 din 10 trenuri sosesc la timp
  • o sa se anuleze nu’s ce interdictie de a insulta sefi de stat din alte tari

rezumat revista presei de Romania:

  • o deputata cere introducerea programului „Prima Baie” sau „De la lighean la cadă”
  • cineva ii scrie o scrisoare sotului care a inselat-o
  • metamorfoza lui Marian Munteanu. Piedone ceva. ah, e campanie electorala. o tanti candidata face curat dupa barbati

din feedurile de pe social media din Ro

  • Academia Catavencu l-a pozat pe un distins chirurg in metrou. o ampla dezbatere dupa
  • o gramada de poze cu oameni scapati in lanuri de rapita si in oua. in curand si in cozonaci. filozofeli motivationale pe langa
  • scrisori triste despre taierea mieilor
  • poze de la o gradinita din Onesti in care un distins preot impartaseste tot poporul (mie nu mi s-a parut ok, zau asa ?!)
  • mistouri la adresa PNL-ului
  • filozofeli si refulari de trafic. de copii obraznici. de posta romana. multe refulari

din feedurile de pe social media de acasa:

  • poze cu tortul de la petrecerea de duminica
  • poze cu desenul facut de copil pt mama
  • poze cu copilul in gradina
  • poze cu vreo mancare sau bautura sau peisaj mai fistichiu din vacanta. daca e vacanta, obligatoriu poza in aeroport la plecare (pe asta n-o inteleg)

e fara concluzie

doar mi se pare mie destul de relevant pentru diferenta dintre cele doua lumi – nu in sensul de bine sau rau, ci doar de diferit, diferenta diferita cum ar veni

si stiu, e joi, dar va doresc un weekend cat se poate de diferit😉

13 responses

  1. depinde si ce calitatea are presa ce o citesti :))) ca de ex. daca lasam ziaristii romani sa scrie despre Rotherdam, ar fi fost de genul: Sfarsitul lumii pentru oameni in gara Rotherdam: un thalys a fost golit de oameni pt 2 valize uitate” sau „Rotherdam sub asediu, granitele inchise, tren aproape aruncat in aer, mii de oameni sufera”

    A, sunt buna?

    Apreciază

    1. :))) esti geniala
      Iti dai seama ca ma pazesc, dar si mediafax scapa din astea cu click aici

      Apreciază

    2. Aa, ce stire draguta, in Olanda a scazut nr nasterilor premature si al newborns cu greutate mica ghici de cand? Din 2008, de cand s-a introdus aici smoking ban in restaurante si baruri. Daca shareuiesc asta pe fb devine dezbaterea zilei , sa vezi ce se cafteste iar lumea 😃
      P.s eu fumez

      Apreciat de 1 persoană

      1. pai da mie, ca seruiesc io. E demonstrat clar ca de cand cu ban fumat nr de moarte subita la nou nascuti a scazut. ( in familiile de fumaturi incidenta mortii subite e de 10 ori mai mare la familii cu parinti fumatori).
        De la ban fumat in scotia si new york, in 2 luni s-a remarcat ca au scazut nr de internari cu crize de astm si boli acute respiratorii.

        Apreciază

      2. http://www.dutchnews.nl/news/archives/2016/04/babies-are-healthier-since-smoking-ban-in-cafes-and-restaurants-report/
        Eu nu inteleg oamenii astia, care-si pun in pericol copiii
        Eu fumez, dar nu langa copil sau consort, si cat am fost gravida nu doar ca n-am fumat, dar nici n-am fost in locuri unde se fuma, ca prietenii fumatori sunt la fel de educati ca noi, nici n-au schitat vreodata vreun gest de fumat pe langa mine gravida sau copil ulterior. ..
        Ok, e nociv, blabla, ca adult iti asumi viciile, dar ti le asumi tu singur, nu pe nevinovati

        Apreciază

  2. Eu nu fumez dar sunt victima fumatului ( da, puteam sa nu am atatea probleme respiratorii daca veneam din familie de nefumatori).
    Ce pot sa zic, pe cei ce ii cunosc sunt „addicted”. Nu inteleg ca la altii le fac rau, ca qu un miros (mai pe moldoveneste: duhnesc a tiutiun), neaga: „ce stie doctorul…” etc. Am care nu au renuntat pe timppul sarcinii: nu pot!. Nu pot sta aproape de ei, nu pot sa imbratisez, si ghici cine tot e bosumflat??

    Apreciază

    1. Oamenii trebuie sa inteleaga ca libertatea ta se incheie cand o afectezi pe a altuia. ..
      Asta cu nu pot pe timpul sarcinii mi se pare crunta – eu m-am lasat cu cateva luni inainte, m-am ingrasat infiorator, mi-a fost f f f greu, dar pana nu am terminat cu livratul si alaptatul n-am pus in gura tigari, alcool si rahaturi, puii mei, e puiul tau. ..
      Intre adulti, exista spalat pe maini si pe fata dupa tigara, pe dinti, mna, eu asa fac si nu am plangeri, eventual cu discutii si solutii sugerate se poate ajunge la un punct comun, dar sincera sa fiu daca pe el l-ar deranja, cred ca m-as lasa (sper ca nu citeste comentariile 😃 )

      Apreciază

      1. :))) sa stii ca am rupt o relatie acum muuulti din cauza fumatului lui :))) . Si evit anumite prezente, sau ne vedem din scurt si gata.

        Eu te admir pentru vointa; imi dau seama ca ai ales asta pt ca asa ai vrut, nu toti au aceeasi ambitie sau ratiune.

        Apreciază

      2. Hehe, nu e nici ambitie, nici ratiune, pt mine fumatul e o placere decadenta pe care nu simt nevoia s-o impart cu altii 😃
        Intre adulti e alta poveste, dar cand e vorba de copii, nu stiu, chiar e iresponsabil sa pui asa ceva inaintea puiului, iar fumatul pasiv chiar a fost minimalizat, cred ca multe femei pur si simplu nu realizau ca se expun merg and la restaurant sau in bar
        Uite, eu m-am reapucat cam pe la 1 an al puiului, mi-am schimbat jobul atunci, lucram intr-o ambasada si diplomatul fuma 2 pachete plus in biroul lui, cu usa deschisa spre al meu. Efectiv ma sufocam, fuma cu mine in masina, la masa, in birou, mi-am bagat picioarele si am zis ca macar sa le fumez pe ale mele. Faza nasoala e ca aveam o colega gravida, cand am venit eu era in ultima luna, toata sarcina a stat in atmosfera aia. ..si da, copilul a avut niste probleme la nastere, s-a recuperat, acum e ok, dar hm

        Apreciază

  3. stirile din Olanda, varianta romaneasca:
    – aproape un sfert din romani vor sa isi doneze organele pentru un kil de palinca
    – cresc preturile la vile si la alcooale pentru ca se poate
    – un primar din cucuieti a fost filmat beat si a cerut ca toti cei care l-au filmat si au vazut videoclipul sa isi dea demisia
    – in ciuda reclamatiilor 10 din 10 trenuri ajung cu o intarziere de cel putin o ora
    – s-a dat o noua lege in care noi fiind stapanii universului avem voie sa insultam toti sefii altor state

    :))

    Apreciază

    1. :)))
      nu doar sa insultam sefii altor state, dar ii si tagam prin postari si comentarii in care le aratam ce rasa superioara suntem si ce de rahat sunt ei

      Apreciat de 1 persoană

      1. :)) cam asa ceva.

        Apreciază

      2. Daca ma raportez la ultimele stiri, trebuie sa-i dam Cezarului ce al lui. Nu cunosc nici o alta natie care sa faca atata haz de necaz ca romanii. Nu pot sa cred ca au aparut mistouri si unele bune pe genocidul ala cu dezinfectantii

        Apreciază

Lasă un răspuns

