intelepciuni

asta e tot din seria despre nimic, dar cu schepsis, ca sa nu ziceti ca nu v-am avertizat

intelepciuni1

era cat pe ce sa arunc ambalajul, noroc de poza, ca altfel muream fara sa stiu chestia asta

ambalajul e de la un suport de cosmetice, din seria sa dam 3 euro pt ceva ce poate face foarte bine si un pahar (le tin de ani de zile in pahar, dar na, n-am putut rezista si arata si bine)

cosmetice

nefolositor, consumerist, dar, ma rog, sa nu ne punem mintea cu asa ceva

era clar ca imi TREBUIA😀

in fine, dupa ce m-am hilizit singura prin casa, m-am apucat de scormonit in cosul de gunoi, ca aruncasem deja un ambalaj, pe asta:

intelepciuni2

eu chiar nu stiam, voi stiati?

chestiile colorate sunt forme de silicon pt inghetata din aia pe care o impingi la baza pe masura ce mananci

desigur, daca aveti copii mai mari, nu intelegi utilitatea

pt copii mai mici, este imperios necesara producerea inghetatei in casa, fara zahar si e-uri, si mai ales prezentarea spre consum intr-o forma care sa evite pe cat posibil urletele cu tema „aaaaa, am dat pe mineeeee/pe jos/pe completati voi ce”, „aaaaa, mi-a cazuuuut, ce ma fac euuuu, inghetataaaa meaaaa, nu vreau alta, o vreau pe astaaaaa”, etc. etc.

deci problem solved

si promit sa scriu despre chestii cu creier in curand. si ca incetez cu pozele miscate facute cu telefonul

momentan nu-mi functioneaza foarte bine neuronii, ma capiaza astia la munca, este infiorator cat pot sa vorbeasca, vin de la birou si tac cateva ore, iar eu nu sunt vreo tacuta

daca va imaginati ca romanii vorbesc mult si tare, gresiti

n-am mai pomenit pana acum sa asist la o discutie in care zeci de minute in sir sa nu existe o pauza de respiratie, un inghitit, ceva, sa pot insera si eu 2 vorbe, la revedere

copilul incepe sa fie deja mai mult olandez decat roman, turuie si asta fara pauze chiar si in somn

la 9 seara, cand se incheie programul zilnic, eu si consortul stam unul langa altul si tacem. e heaven, va zic. tacerea😀

weekend frumos sa aveti (eu spal geamuri, perdele, barbatul taie copaci, daca stau bine sa ma gandesc noua ne doresc un weekend ploios, ca sa stam😛 )

21 responses

  1. Un week- end ploios atunci ! mi-a placut dorinta ta ..

    Apreciat de 1 persoană

    1. 😊 sa fim noi sanatosi, ca weekendul e intotdeauna frumos

      Apreciat de 1 persoană

  2. Eu zic ca nu e o coincidentza faptul ca am citit dis-de-dimineata de weekend, ca sa pot sa-i sugerez tratamentul lu’ barbatu-meu. Iti suntem recunoscatori🙂

    Apreciază

    1. Haha, si eu i-am trimis poza de cum am facut-o

      Apreciat de 1 persoană

  3. deci pentru aia erau chestiile alea de silicon. m-am uitat ca mâța in calendar cand le-am vazut la IKEA😀 bine ca citesc bloguri, ca ma si fac de rusine daca intreb :))

    Apreciază

    1. Pai Ada inca nu mananca inghetata, o sa fii la curent cu tot felul de minuni :))
      Anul trecut al meu a mancat numai din asta, de supermarket, evident, nu mi-a placut deloc desi, ma rog, pe ambalaj scria ca e doar suc de fructe. Dupa problemele cu dintii ma simt mai safe sa-i fac in casa orice poarta titlul de desert, s-a obisnuit si el cu gustul fara zahar, doar fructe dulci, miere, prietenii lui stramba din nas, dar na

      Apreciat de 1 persoană

  4. sa te amuzezi, am cumparat masina de inghetata. Retete bio, produse de ferma: smantana nepasteurizata, oua de gaini alergate de cocos prin iarba, miere bio adusa din Ro de la rude si cacao bio comandata din olanda iar concluzia colocatarilor: nu e asa buna ca cea de la CORA! ( emoticon cu mine cu par in 5 directii).
    Am vandut masina de inghetata, ajungeam sa mananc eu pe toata. Si zau ca era bubuna, fundul meu latzit confirma asta :))

    Apreciază

    1. :)) vaaai
      Da, eu de asta nu mai fac dulciuri in casa, pt ca le fac sanatoase si astia stramba din nas si le mananc eu
      Partea buna e ca ne-am obisnuit cu totii sa mancam multe si felurite fructe, la astea nu trebuie sa stau in bucatarie 😊
      Mai fac clatite, inghetata de lins (reteta simpla, banana, capsuni, miere ) si cam atat. De aia am atata timp liber
      Acum daca i-as dresa sa manance legume crude si carne cruda, m-as scoate definitiv 😂

      Apreciat de 1 persoană

      1. Legume crude consumam cu totii, carne in sange doar unu in familie. Se pune? :))))

        Apreciază

      2. :)) da, te invidiez crunt

        Apreciază

  5. Am si eu formele siliconate de la ikea, insa nu le-am folosit. Eu fac inghetata si o tin in caserole, nu ma complic cu formele mici :))

    Apreciază

    1. La noi daca am avea caserole, s-ar manca niste cantitati industriale :)) asa limitam cat de cat

      Apreciază

      1. si..functioneaza? ca noi tot in cantitati mari consumam. Si nici macar nu dam vina pe caldura :))) punem cate un Start wars si luam cutia de inghetata serbet de zmeura si dai si lupta si lupta si dai :)))

        Apreciază

      2. Da. Numai copilul mananca porcaria aia de banana cu capsuni si miere 😃 noi nema inghetata. Mai luam ff rar Ben&Jerry’s, dar numai noi, adultii si nu prea des ca da dependenta si kile pe fund

        Apreciază

      3. Da, da, de acord cu Ben&Jerry’s! Mi se pare cea mai buna. Noi o portionam din start, altfel s-ar termina mult prea rapid. Altceva nu luam, ca as putea trai bine-mersi fara inghetata si cum cumparaturile le fac eu…nu iau. Cind am facut n-a avut un succes prea mare: capsuni-banane inca mai am in congelator de vara trecuta, ca n-o vrea nimeni.

        Apreciat de 1 persoană

      4. Noi gasim cutie cu 6 cutiute mici, de o portie, ne-am obisnuit sa luam cand avem musafiri si n-am eu chef sau timp sa fac ceva. Altfel ne abtinem cat putem, aia cu arahide si cea de ciocolata sunt addictive rau de tot, am patit sa luam o galeata si s-o mancam in 2 zile. B&J e chiar buna, nu are f multe porcarii si nici nu e bomba calorica, merge, dar nu prea des. Vai, mi s-a facut pofta, se duce consortul la magazin, am dat comanda

        Apreciat de 1 persoană

  6. B &J rules🙂. Cum sa portionez si inghetata?? mancam ttooott😀

    Apreciază

    1. :))) eu am reusit sa mananc doar un sfert de galeata. Azi dimineata. Ca aseara m-am spalat pe dinti, strategic, inainte sa vina cu inghetata 😃 seara folosesc o pasta de dinti super scarboasa, nici o inghetata din lume nu e atat de buna incat sa merite sa ma mai spal o data cu scarbosenia 😃

      Apreciat de 1 persoană

    2. Era una buna la ei, dar n-am vazut-o in ultimul an: Vermonster. Noi nu luam de-alea mici, ca suntem multi. Asta mare se portioneaza in teorie …de fapt se portioneaza la inceput, apoi se mai poate da cite o portie, eventual inca una, si dupa aia e pacat sa-ti ramina galetusa aproape goala.🙂 deci se imparte si restul.
      Si eu zic ca nu contine prostii, apoi la lucrurile care imi plac cu adevarat evit sa citesc eticheta ca sa nu-mi cada rau.

      Apreciat de 1 persoană

  7. N-am stiut ca olandezii sunt asa de rai de vorba.😀 Eram sigura ca noi suntem cei mai guralivi dintre europeni, bine ca ne-ai luminat :)) Oare se gasesc si la noi forme din alea de silicon pentru inghetata?

    Apreciază

    1. Cred ca la ikea gasesti
      Da, sunt guralivi ceva de groaza, dar cica numai in sud, restul nu 😃

      Apreciază

Lasă un răspuns

