despre nimic

asa cum deduceti (de data asta corect) din titlu, n-am nimic important de spus, doar ma aflu in treaba😀

si va invit la un ceai negru cu portocale din cana mea preferata (de fapt, cana mea preferata e a Lui, care e cu un dragon, ssshhh) si la o portie de zambet si soare

ceai negru cu portocalemi-am luat adidasi rosii si sunt foarte mandra de ei (ignorati ca imi curg blugii de pe mine, am zis eu ca acu-s prea slaba)

adidasi rosii

si inca o chestie misto – am cumparat manusile astea de silicon de la ikea. de scos tavile din cuptor. sunt geniale! bine, ca sa scot chestii din cuptor trebuie sa le si pun acolo, deci nu le prea folosesc, dar sunt geniale, am zis

manusi de silicon

si tocmai mi-am adus aminte ca am uitat rufele in masina de 2 zile

si gata🙂

17 responses

  1. ce faini sunt adidasii rosii!🙂 Da un link :))))

    Apreciază

    1. http://shopeu.ecco.com/nl/nl/ecco/ecco-signature_4854461/5011209?navId=188
      eu i-am luat la reduceri, nu’s de ce, am dat mai putin pe ei, nu cat scrie pe site

      Apreciază

  2. Hihi, si eu mi-am luat tenisi rosii(Puma-s ai mei) si ii port toata ziua…desi fiica-mea aia mare imi zice ca-s oribili.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Sa-i porti cu placere! Frumosi, nefrumosi, sunt periculos de comozi 😊
      La mine e prima pereche in ultimii peste 6-7 ani, aveam niste geox comozi dar urati rau si nu i-am purtat decat chiar cand mergeam la sala sau aveam mult de mers, i-am aruncat recent

      Apreciat de 1 persoană

      1. Multumes, sa-i porti si tu sanatoasa pe ai tai!

        Apreciat de 1 persoană

      2. Aaaavai, ii port de 2 zile nonstop. Nu pot sa cred ca am trait fara adidasi atata timp. Sa vedem cum ma abtin sa nu-i iau la munca, o data e destul sa creez precedentul, dupa aia adio pantofi 😃

        Apreciat de 1 persoană

  3. Uraaa! In sfarsit, am si eu ultimul racnet tehnologic in bucatarie, ca tine: manusi identice!!! De obicei, imi par OZN-uri sculele tale despre care ne tot povestesti pe aici :-)))

    Apreciat de 1 persoană

    1. :)) si nu vrei sa stii ce am pe wishlist, dar ma abtin pana vad totul terminat cu casa
      Robot care aspira singur este must, primul pe lista. Mai vreau un aparat de facut paste -nu-mi plac astea la punga si cele proaspete de cumparat sunt gustoase, dar pline de e-uri. O periuta de dinti electrica, care sufla si aer. ..🙂 imi iubesc divaisurile, wk trecut am spalat draperiile la etaj, am calcat cu divaisul vertical in juma de ora tot tot, cu fierul clasic mi-ar fi luat 4-5 ore

      Apreciat de 2 persoane

      1. Sadism. Atat am avut de spus.

        Apreciat de 2 persoane

      2. Nu. Sadism e ce ne facem unul altuia eu si consortul. El moare dupa niste nu’s ce boxe. Care-s pe asteapta, evident. Au fost si la reduceri, am rezistat. Mi-a pus muzica de care imi place mie pe tableta, stie ca urasc sa ascult daca se aude din ciubote, aproape am cedat, doar aproape. Azi m-a amenintat in magazin ca el se intoarce sa le ia. Mai am juma de ora si scap, se inchide magazinul 😃

        Apreciat de 1 persoană

      3. haha, sadismul e sa calc perdele si draperii :))) (le spal si le pun de ude, pe principiul las-o ma ca merge-asa😀 )

        Apreciat de 1 persoană

      4. Astea de bumbac masiv nu merg. De care eu nu voi poseda, am obloane la nieuwe casa 😊

        Apreciază

      5. si inca cum merg! am un bumbac masiv, spal la turatie scazuta, bag la masina la uscat turatie scazuta, si apoi le pun la geam. Sunt grele, se intind si se usuca. Nu sunt perfecte, dar pana nu am zis, musafirii nu au remarcat.

        Apreciază

      6. Musafirii daca au de comentat, isi pierd calitatea de musafiri, sa se duca sa viziteze perdele 😃
        Astea nu merg, pt ca sunt atat de mari incat le-am ingramadit rau ca sa incapa in masina si s-au sifonat destul de tare. Altfel, eu nu sufar de perfectionism, stiu ce zici, merg f bine scuturate si semiude

        Apreciat de 1 persoană

  4. Te rugam sa ne dai o adresa de mail la care sa te putem contacta.🙂

    Apreciază

    1. mamaocupata at gmail.com

      Apreciază

  5. […] e tot din seria despre nimic, dar cu schepsis, ca sa nu ziceti ca nu v-am […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

