autobuzul

din seria si olandezii mai dau rateuri

autobuzul

ieri nenea care o sa monteze parchetul si a venit sa masoare a remarcat ca pe formularul initial estimativ de la magazin vanzatorul ne-a trecut plinta alba (desi noi cerusem in culoarea parchetului). am aflat ca e la mare moda plinta asta alba, deci ce s-o fi gandit el, ‘nu stiti voi ce vreti de fapt’😀

azi am rectificat (sincer, mi-e indiferent ce culoare are plinta, dar au latimi diferite si aia alba nu merge pe nu’s ce), dar noroc ca am mai trecut o data verbal prin ‘necesaruri’ (naiba intelege ce scriu astia, medicii romani sunt minciuni pe langa), ne pusese altfel de folie, cu alta grosime

in fine, cred ca trec printr-o serie din asta, ori asta ori deja sunt acasa si incep sa vad diverse

marti am fost de fapt cea mai bucuroasa sa ma vad acasa

ma intorc cu autobuzul cand merg la birou si de regula frec menta pe internetul gratis din autobuz fara grija, cand aud statia mea apas pe buton si cobor

well, marti m-am oprit in centru – din cand in cand imi iau o ora pentru mine, ma opresc in centru, casc gura prin magazine, stau juma’ de ora in Douglas unde ma iubesc cu o tanti care isi stie foaarte bine meseria si ma place si ea pe mine si incerc diverse la recomandarea ei, ma machiaza, in fine, girl stuff🙂 – asa ca am luat autobuzul la trei statii de casa, era aglomerat, n-am putut sa ma asez si sa ma absentez pe internet

la prima statie soferita a ratat statia. a strigat lumea la ea, a oprit intr-o intersectie la rosu, s-a scuzat ca a uitat, au coborat oamenii, eu am avut o reactie ‘aha, gotchya’

la a doua statie, iar a ratat statia, iar a strigat lumea la ea, a oprit cativa metri mai incolo, iar s-a scuzat

deja ma rugam, stiind ca urmeaza statia mea, si stiind ca am un rucsac de 10 kile in spate, sa nu mai uite. am apasat regulamentar pe buton si cand am vazut mallul de langa casa trecand in viteza pe langa mine am simtit ca mi se face rau

RATASE IAR STATIA

m-a lasat in niste tufe

😀 atat, happy end

18 responses

  1. Trouble in paradise, as zice. Ha!😉

    Apreciat de 1 persoană

    1. Da, si mai am povesti cu autobuzul. Am sesizat si un rasism de 5 secunde, dar a fost cam clar. Inchisese usile, un cetatean din cei nu foarte iubiti acum batea in usa sa deschida, ignore, am aparut eu in spatele lui, a deschis usile. .. Nu bag mana-n foc, dar au fost 5 secunde pe care eu le-am sesizat

      Apreciat de 1 persoană

      1. Nu tin cu ursul, da’ ma gandesc ca si eu as fi facut la fel. Poate. Sunt o mare fricoasa…

        Apreciat de 1 persoană

      2. Era din alta zona, avem multi din astia aici
        Despre urs, au tras astia in capitala la mac, ca au sunat unii sa spuna ca e un barbat si o femeie care fac ceva cu fire in buda
        Si eu m-am kkt pe mine cateva statii langa un portofel gen poseta uitat pe scaun. N-aveam timp de isterii ca ramanea copilul neluat, l-am predat la coborare. .. traim vremuri tare negre

        Apreciat de 1 persoană

      3. Wow! Imi pare rau… Aveti grija de voi!

        Apreciază

      4. Multumesc, noi suntem safe aici, chiar foarte safe, e urat in schimb in rest, nu mai plecam pe nicaieri momentan

        Apreciat de 2 persoane

  2. De abia astept sa am si eu timp sa merg prin magazine (fetita mea are doar 3 luni si nu prea pot merge fara ea niciunde).:D
    Ma bucur ca am descoperit blogul tau,chiar e o relaxare sa il citesc si imi place cum scrii.
    O zi buna,Isabella

    Apreciază

    1. Multumesc pt vizita, Isabella, trece repede, vine si vremea magazinelor

      Apreciat de 1 persoană

  3. Mi-ai amintit de vremurile in care eram mai toata ziua in autobuz: dinspre – in spre scoala. Mi se parea groaznic, acum … parca mi-e dor.

    Apreciază

    1. Acum toata lumea sta cu nasul in telefon, nu mai are acelasi farmec 😊

      Apreciat de 1 persoană

  4. de cand mi-au bombardat statia de metrou, merg cu autobuz si apoi 15min pe jos. Imi dau seama ca vad asa mai multa lume, mai multe chestii. Doar ca fac mai mult😀

    Apreciază

    1. Mie-mi place cu autobuzul, dar merg si eu destul de mult, fac 40 min cu tot cu mers pe jos, daca ar trebui sa merg zilnic dus-intors cred ca mi-as blestema zilele

      Apreciază

      1. cu metroul faceam 25-30min, cu bus si pe jos fac 40-45 min, si acum sunt vacantele…dupa aia o sa fie macel. Asa ca o sa ma intorc la metrou.

        Apreciază

      2. Stay safe, poate se mai potolesc apele intre timp
        Aseara era un filtru de cativa km la noi, cu dube si mascati, ii pozau pe toti din toate masinile
        E foarte stressanta si periculoasa perioada asta cat sunt openly on manhunt

        Apreciat de 1 persoană

      3. Einhoven e un oras safe. Ok, criminalitate marunta, dar e scazuta, de ceva ani e sistem de camer de supraveghiere in oras si asta a scazut nr de infractori ( i-a prins si au dovezi si inchis)dar si de infractiuni.

        Intre timp m-am intors la metrou: statia bombardata e dezafectata: pe langa metrou au pus panouri si acoperit tot, se vede ceva lumina dupa, dar nu vedem pereti sau urmele bombei… trecem printr-un tunel lung….

        Apreciază

      4. E destul de dureros sa treci prin asa ceva. .. dar la nivel individual nu prea ai ce face, trebuie sa acceptam ca asta e realitatea in care traim acum. ..
        Eindhoven e safe, intr-adevar, si plin de camere peste tot, per ansamblu e destul de cosmopolit, nu ca Amsterdam, insa oamenii sunt obisnuiti si au o atitudine pozitiva fata de straini, daca traiesti aici nu prea ai motive sa te superi pe lume. Acum vreo juma de an am dat eu un interviu in presa, fac voluntariat intr-o organizatie care integreaza profesional anumite categorii, toate comentariile la articol erau f pozitive, se plangeau numai ca mai si pleaca, de ce pleaca, sa stea aici 😃
        Zilele astea citeam ca a scazut atat de mult crime rate ca inchid anul asta 19 inchisori, anul trecut au inchis 12, in toata Olanda, zic

        Apreciat de 1 persoană

      5. cum sa inchida astia inchisorile? Belgienii fac outsurcing in Olanda, si trimit puscariasii acolo, ca nu mai construiesc de multi ani nicio inchisoare noua in Be😀

        Apreciază

      6. si norvegienii trimit😀 dar tot trebuie sa inchida http://www.dutchnews.nl/news/archives/2016/03/protests-at-proposals-to-shut-prisons-due-to-lack-of-criminals/ (cifrele-s altele in articolul asta, nu’s de unde le-am scos eu cu 19 si 12, dar tot din ziare, nu din capul meu)

        Apreciază

Lasă un răspuns

