ce-am mai citit in ianuarie si februarie 2016

seven yearsSeven Years, Peter Stamm – o carte atat de ciudata incat inca nu m-am hotarat inca daca mi-a placut sau nu😀

stilul e monoton, linear, actiunea destul de oprimanta si deprimanta asa, insa are niste profunzimi si am sesizat niste premeditari in felul scriiturii, daca ar fi asa, ar insemna ca e un scriitor genial, dar nu-mi dau seama😀

cred ca o sa revin la el ca sa ma conving

offshoreOffshore, Penelope Fitzgerald – o carte cu un fir narativ destul de placut, usor de urmarit, dar destul de ciudatica in profunzimi

e cam deprimanta pe alocuri, insa mie mi-a placut si o sa revin la autoare

 

cuvinte incrucisateCuvinte incrucisate, Aurora Liiceanu – recunosc ca e prima data cand citesc ceva de Aurora Liiceanu si, sincera sa fiu, nu mi-a placut, deloc

are o atitudine de intelectual plin de superioritate si niste mici-mari prejudecati care nu m-au lasat efectiv sa intru in conventie

a fost un fel de lectura-martor, dar poate Cuvinte incrucisate nu o reprezinta, nu stiu, eu clar nu mai incerc nimic de ea…

Candidatii la fericireCandidatii la fericire, Ileana VulpescuIleana Vulpescu e tot la prima lectura si, spre deosebire de Aurora Liiceanu, e delicioasa. In mod obisnuit eu evit proza scurta pentru ca, personal, cred ca nu are suficient spatiu ca sa capete substanta si profunzime, ei, in Candidatii la fericire e o placere, o recomand

Ce-as putea eu carcoti la o prima lectura de autor e ca am senzatia ca e destul de cameleonica in stil, pare sa nu aiba un stil al ei, ci doar idei, de multe ori ai senzatia ca citesti Sadoveanu, Slavici, Tudoran😀

paris wifeThe Paris Wife, Paula McLain – mi-a placut de vreo 4 stelute, chiar am citit-o cu mare placere, e din categoria historical fiction, spune o poveste de dragoste, intre Hemingway si prima lui nevasta

e o carte care are tot ce-i trebuie, povestea e frumoasa, evident, si trista, personajele sunt bine conturate, au substanta pe care te astepti sa le aiba, v-o recomand

diavolul si dra prymDiavolul si domnisoara Prym, Paulo Coelho – e foarte Coehlo, n-are cum sa nu placa, evident, si mie mi-a placut, spre sfarsit mi s-a parut cam usurica si simplificata, dar per ansamblu el mi se pare destul de usor (fara a fi usurel), cat sa aiba destula priza la public, pentru ca na, pana la urma, daca vrei sa traiesti din scris, trebuie sa scrii si pt oameni, nu doar pt tine. mi-a placut, o recomand

sundays at tiffany'sSundays at Tiffany’s, James Patterson – n-am vazut filmul, am senzatia ca exista film si ca e si faimos, filmul o fi dragut, dar cartea… vai de mine… este o gluma, glumita, sirop, ce vreti voi…

am terminat-o doar din curiozitatea de a bifa aceasta necitire/nevizionare, dar e asa… in stil american, trasa de par, scrisa parca fara efort, n-as putea spune ca mi-a displacut, dar mi-a gadilat inteligenta si logica  de am ajuns sa rad singura

Voi ce-ati mai citit in ultima vreme? Ce v-a placut si ce nu?

Surse foto: Goodreads

7 responses

  1. Vaaai, iarasi citesti povesti ?

    Apreciază

    1. Yeap. Un om, esti un om sau femeie? Si esti un om bun? 😃
      Tu ce-ai mai citit?

      Apreciază

  2. acu citesc si eu The Paris Wife, da’ nu stiu de ce, cam trag de ea. nu-mi displace, nu ma plictiseste, dar nici lipita de ea nu ma tine. Hadley mi se pare cam lesinata… zau.

    Apreciază

    1. Esti deja la partea in care el evolueaza in alte directii, si mie mi s-a parut lesinata in partea aia, de fapt eu nu rezonez deloc cu ea, n-am putut intelege f bine personajul, dar mi-a placut, am cam stat niste nopti cu cartea asta ☺

      Apreciază

      1. sunt inainte sa apara tentatia sau chiar la aparitia tentatiei, dar nu, Hadley mi se pare lesinata de la inceput… muuuuult prea permisiva pentru gusturile mele.

        Apreciază

  3. De la Coelho, dupa ce am citit o mare parte din cărțile lui, as reciti doar alchimistul, Veronica se hotărăște sa moara si Zahir. De I. Vulpescu am citit Arta conversației si mi-a plăcut, sigur o sa mai încerc si altele. Acuma sunt un pic blocată cu niște cărți mai ușurele, pe care nu ma îndur sa le las si vreau sa termin Bastarda Istambulului.

    Apreciază

    1. Zahir nu am citit, nici Veronica se hotaraste sa moara. Alchimistul mi-a placut, dar nu atat de mult incat sa recitesc- de fapt mie mi se pare contraproductiv sa recitesc, o mai fac, dar rar, am atatea carti pe care nu le-am citit inca🙂
      De Arta conversatiei mi-a mai spus o prietena ca i-a placut, o pun pe lista atunci
      Bastarda Istanbulului mi-a placut, e cu totul altceva decat te-ai astepta din titlu si de la autoare
      usurele mai mananc si eu, cat sa nu mi se aplece de restul🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

