din mama-n fiu

eu. ii arat sotului rezultatele chinuielilor mele artistice, va arat cateva mai jos, unele dintre ele vor deveni tablouri in noua noastra casa

sunt fotografii high-res facute de mine in diverse momente de care ne amintim noi cu placere, apoi, pt ca nu vreau ca parterul sa arate ca un muzeu plin de poze (in dormitoare o sa inramez poze normale😀 ), le-am mermelit in Corel Draw niste ore (inca nu sunt versiunea finala, dar pe aproape, weekendul viitor incepem sa cautam mobila, pt ca timpul de livrare e de 8 saptamani trebuie sa ne apucam din timp, in functie de ce culori vom alege pt parchet si mobila o sa mai ajustez lumini, texturi si culori in tablouri, ofc)

cum spuneam, ii aratam sotului meu asa ceva:

plaja in Portugalia

plaja in Portugalia

noi doi in luna de miere

noi 2 honeymoon

autoportret

Diana

noi trei

toti 3 alta

musca de pe floare la Efteling, v-am aratat-o intr-o poza mai demult

musca pe floare Efteling

si mai am, dar nu va plictisesc

ei, si cum ii aratam eu sotului fiecare mascare din asta, cu explicatii: astia suntem noi doi, asta esti tu, aici suntem noi trei in maternitate, etc, sotul avea o expresie greu de descris in cuvinte, copilul ne trage de maneca, avea sa ne spuna ceva important:

-Mie mi-ar placea sa vad un iepure pe o coaja!!

ataaat😀

3 responses

  1. artistul in familie te mosteneste!!

    Apreciază

    1. da, tac’su cand a vazut atata spirit abstract s-a dus sa-si ia o bere ca sa ne poata intelege😀

      Apreciază

      1. musai trapista ca altfel nu e usor

        Apreciază

Lasă un răspuns

