tarta cu mere – gustul fericirii

ataaat de bine a fost … eu ma inteleg bine cu madam soacra mea, dar am simtit c-o iubesc de-adevaratelea de-abia saptamana trecuta😀 cand am mancat asa ceva:

placinta 7

si eu si toti vecinii, ca saraca a prestat vreo 3 tarte din astea intr-o saptamana si acum eu trebuie sa impart reteta si sunt arvunita s-o si fac impreuna cu o vecina😀

asa ca v-o spun si voua (nu stiu de unde o are, deci nu ma acuzati de plagiat, a luat-o si ea de undeva de pe net)

Ingrediente
7 oua
17 linguri ulei
17 linguri zahar
17 linguri lapte
17 linguri faina
1 praf de copt care se amesteca in faina
Mirodenii – scortisoara,coaja lamaie,portocala etc.

Albusurile se bat spuma cu 7 linguri zahar.
Galbenusurile se freaca spuma cu 10 linguri zahar, apoi se adauga uleiul in mod treptat ca la maioneza, se adauga laptele, se omogenizeaza compozitia si se adauga faina amestecata cu praful de copt si la urma se adauga albusul mestecând usor de jos in sus

placinta 3
Merele se rad cu tot cu coaja- daca sunt prea zemoase se storc putin in mana, mie imi place mai zemos ansamblul. eu planuiesc sa fac si cu dovleac in loc de mere, dar cica trebuie ras mai marunt

placinta 2
Tava pt cuptor se tapeteaza cu hartie de copt unsa cu ulei, se pune 1/3 din compozitie , se aseaza un strat de mere + scortisoara … nuca , stafide

placinta 4
se adauga inca un strat din compozitie 1/3, apoi mere rase in cantitate mai mare si dupa asta ultimul strat din compozitie. va trebuie (imi trebuie) o tava mai inalta decat asta, a fost cam inghesuiala

placinta 5
Se baga in cuptorul preincalzit la foc mic aprox. 1 ora.
Când este rumena deasupra este gata. Cam asa:

placinta 6

va dati seama ca soacra-mea facea tarta si eu faceam poze, da?😀

Pofta buna!

Lasă un răspuns

