plimbarile lui septembrie 2015

toamna asta e colorata si nu mai mult verde, ca cea de anul trecut, asa ca ne bucuram de vremea perfecta si ne hranim furnicile de pe talpi

si zen🙂

DSC_6547

poza de mai sus este facuta azi, in Eindhoven, intr-un fel de muzeu al satului

este micut in comparatie cu altele pe care le-am vazut, insa ai ce face si o zi intreaga, copiii au oaze cu diferite activitati, sparg nuci, fac lumanari, aruncari de pietre si sageti, etc

DSC_6503

iar adultii stau si se uita cum coboara norii pe pamant

DSC_6510

weekendul trecut am fost in Germania, in Koln

din start nu ne-am propus decat doua obiective si plimbare, pt ca stim resursele de rabdare si energie ale copilului

primul pe lista a fost domul, spectaculos si pe dinafara si pe dinauntru

koln

DSC_6432

observati cat de tare ma chinuie talentul, da?

DSC_6370

al doilea obiectiv de pe lista a fost Hohenzollern Bridge. pt ca Hohenzollern

DSC_6425

si pt ca imi doream niste poze cu lacate, in Paris n-am apucat

DSC_6463

bine, eu imi doream niste poze romantice, dar intr-un final am niste poze romantice cu mine insami, deoarece nici unul dintre cei doi barbati pe care ii iubesc n-a stat in vreo poza neclipit sau neintors

DSC_6452

copilul a vrut sa stie ce-i cu lacatele alea, noi ne-am apucat sa-i povestim cu simbolurile, cu iubirea, nu intelegea, asa ca tac’su i-a zis ca sa scape de el ca atunci cand doi oameni se indragostesc pun un lacat acolo

azi a vazut un lacat pe o poarta si a reactionat instant: uite, tati, cineva s-a indragostit!😀

din Koln mai e de remarcat arta urbana

DSC_6477

si mancarea super buna, multa si ieftina (prin comparatie cu Olanda) care se mananca in tavernele din centru

DSC_6411

am mai fost in Utrecht, unde l-am avut drept ghid pe un prieten de-ai sotului

orasul e frumos, are alt aer decat Eindhovenul

20150829_131208

DSC_6338

frumos insa aglomerat, de parca tot poporul olandez a iesit in oras in acelasi timp cu noi. aglomerat si pe trotuare si pe strazi si pe apa🙂

DSC_6315

cu un vaporas din asta ne-am plimbat si noi, merita pt ca vezi tot ce e de vazut si stii si ce vezi, pt ca ti se povesteste

in incheiere, doua dude

una:

DSC_6343

doua (m-au prins, da😀 ):

DSC_6259

5 responses

  1. Te-au prins!
    Germania nu am „vazut-o” decat in viteza, noapte. Concluzia – autostrazile sunt super :)))

    Apreciază

    1. Sa le vezi pe astea olandeze, sunt ca foaia de hartie

      Apreciază

  2. unde e muzeul satului in Einhoven?
    noi am fost in o rezervatie mlastinoasa la marginea orasului, adorabil sa ne plimbam pe niste poduri de lemn…..

    Apreciază

    1. e de fapt un muzeu de istorie https://en.wikipedia.org/wiki/Eindhoven_Museum la mlastini cred ca am fost si noi anul trecut

      Apreciază

  3. […] acolo oricand, fara sa-mi fie teama ca n-am cu ce sa achit biletul. Mai am multe de invatat despre Eindhoven (chiar, voi stiati ca Philips si DAF acolo au luat nastere? :D), sunt multe lucruri care-mi sunt […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

