vacanta mea de vis in Mauritius

noi suntem niste oameni cu furnici pe talpi

nu stam locului chiar daca stam, daca a trecut un weekend in care n-am fost undeva, oriunde, parca n-avem aer, ne sufocam

ei, si din cand in cand ne mai permitem si cate o vacanta mai sclifosita si atunci vrem sa ajungem in tot felul de locuri nemaintalnite si nemaivazute. am un wishlist foaarte lung, cateodata am senzatia ca in timpul meu n-o sa apuc sa vad tot ce imi doresc

printre ele, nu stiu cum mi-a venit mie ideea, dar am devenit obsedata de Mauritius

mauritius-01sursa foto: allworldtown.com

eu intai imi definitivez fanteziile in cap, dupa care imi expun cat mai convingator dorintele sotului

deja fantezia Mauritius capata proportii iminente, asa ca ii trimit sotului un link pe skype asa, de heads-up inainte sa discutam seara

vine si seara, sotul frant de oboseala, toata ziua in meetinguri, nu apucase sa citeasca nimic, intai imi povesteste de un tip cu care a stat el de vorba. m-a lasat si pe mine cu gura cascata povestea

daca aveti timp, sa va uitati la filmulet, e foarte motivational si inspirational si adevarat

cumva ca doua palme, sa te trezesti si sa vezi ce ai

ei, si dupa asta se uita si omul meu la linkul cu vacanta

si primesc raspunsul, scurt:

„auzi, cocoana, da’ ai vazut unde-i insula asta? ceva mai european n-ai gasit?”

and that’s the end of it

atat a fost vacanta mea de vis in Mauritius

in vis

 

8 responses

  1. Initial m-am intrebat ce cauta filmuletul aici. Apoi mi-am dat seama: este, de fapt, tot despre o Mama🙂
    In alte ordine de idei, n-am inteles daca omu’ a facut pana la urma toti cei zece ani de bulau sau s-a lamurit situatia la un moment dat…

    Apreciază

    1. I-au ridicat acuzatiile, si-au cerut scuze dar i-au lasat pedeapsa. A facut, 10 ani de puscarie

      Apreciat de 1 persoană

  2. si eu visez Mauritius. Bine, eu sunt cu perioade, am fost mai intai spre Sri Lanka, apoi pe Aruba, a fost Cancun, a fost Seychelles, a trecut si Bora bora, si Peru etc. etc,

    Ei, pana acolo recomand si Canare si Madeira. Le vazui proaspat si mai vreau🙂

    Apreciază

    1. vai de mine, ce imi faci? :))))

      Apreciază

      1. deci la insulele de departe nu cautai oferte, ci doar poze, documentare.
        La astea de aproape pe care le-am vizitat am prin oferta: madeira, last minute, cu ThomassCook, 430 euro de pers. ( sunt sigura ca particuler as fi gasit mai ieftin dar cum am plecat in cateva zile numai eu cu fata am decis sa iau asa, prin tur operator).

        La cele mai de jos, Gran Canaria + Tenerife am fost si voi merge din nou low cost: ryanair, cazare airbnb pt o garsoniera/aprt. cu masina de spalat rufe si bucatarioara. De data asta stam…. cacalau, va fi cea mai lunga vacanta a mea:)

        Apreciază

      2. tenerife si gran canaria avem zbor direct din ehv, eu m-am uitat la zboruri directe cu low cost toate destinatiile, nu-mi ajunge viata asta :)) Pisa, Venetia, la astea visez sa prind oferte si sa mergem 3 zile gen
        dar deocamdata suntem pe redus mofturi pana ne vedem cu casa si cu mobila in ea. doar visam si ne miscam prin apropiere (as vrea o Elvetie sau Chamomix, sa vad muntii, dar sunt totusi 7 ore de condus…)
        Peru peste vreo 2-3 ani. Cuba, Mexic…
        trebuie sa joc la loto

        Apreciază

      3. Eu recomand insula La Palma – din grupul insulelor Canare:)
        Am fost de 2 ori si tot as mai merge:) Mi-a placut mult. Iti pot recomanda si cazare foarte ok, cu demipensiune, la hotel, la pret foarte bun.

        Apreciază

      4. nu,nu,nu! nu-mi recomanda nimic! :))) imi vin tot felul de idei apoi
        am zis ca pana nu ne luam casa, nu mai plecam nicaieri (fensi adica, altfel umblam brambura destul pe distante de maxim 3 ore cu masina)
        amr 4 luni si un pic🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

