realitate si povesti

zilele astea am dat din greseala peste blogul meu si am constatat ca n-am mai scris de o luna…

de cand cu munca, cu viata in virtual si in real, n-am mai avut prea mult timp sa-mi adun gandurile

iaca acum mi le adun, asa amestecate, cum sunt

in mare, viata mea e cam asa: πŸ˜€

efteling_5(a fost o metafora mai sus, ma mai chinuie talentul)

 

anul trecut am fost prima oara la Efteling, si am zis atunci ca vom inaugura o traditie, in fiecare august al copilariei puiului sa mergem acolo

eram curioasa cum o sa ni se para anul asta, cand mai intelegem si noi una alta, iar el vorbeste…

a fost si mai frumos decat anul trecut. paranteza: Efteling e un parc de distractii gen Disney, doar ca de mult mai bun gust. arata cam asa

efteling_10

a fost foarte aglomerat, insa fiind mare am gasit si oaze mai linistite

efteling_9am stat cu orele la cozi, ne-am dat in diverse, am intrat in tot felul de chestii, aici erau orase in miniatura, foarte frumos

efteling_1

pe mine m-a chinuit talentul artistic, am produs asemenea capodopere (pe langa aia de mai sus cu musca, nu ma intrebati daca eu sunt musca, nu stiu πŸ˜€ )

efteling_6

in apa erau niste pesti uriasi de care se speriau foarte comic ratustele

efteling_3

anul viitor ne dam si noi in nenorociri din astea (prin noi cred ca se intelege ca eu, eu o sa ma dau)

efteling_8

din pacate, am plecat fix cand e lumina mai buna, adica pe la 8 seara, cand incepeau si diverse personaje sa circule, le-am vazut, ne-am luat la revedere si ne-am promis ca nu mai venim de dimineata, venim pe la pranz si stam pana in miez de noapte

efteling_11

daca vreti intr-un parc tematic, va recomand Efteling

Tagged: ,

5 thoughts on “realitate si povesti

  1. alexandrapintea September 11, 2015 at 5:39 pm Reply

    bine-ai revenit πŸ™‚

    Like

  2. daniela September 23, 2015 at 6:42 am Reply

    Sa incep cu twetter – ul: baba si eu! nici nu am fost curioasa sa vad cum functioneaza. (m-a plictiseste enorm fb de cand tooooata lumea are cont si da share la tot ce vad pe net).
    Cat despre metafora, tot la musca m-am gandit si eu :))
    Frumos tare parcul, merita vizita anuala. Dupa parcurile din Londra nu stiu cand imi voi reveni, m-au impresionat la maximum.
    Iar colacelul e dragut, da clasa πŸ˜€
    Pup si spor la treaba!

    Like

  3. arakelian September 24, 2015 at 12:15 pm Reply

    tot promitem si noi sa mergem la Eftelling dar…

    Like

    • mamaocupata September 24, 2015 at 1:35 pm Reply

      cred ca acum e o vreme numai buna, in vacantele copiilor este atat de aglomerat…

      Like

  4. […] povestile exista. daca nu ai zapada, o faci tu. in foto, Efteling iarna, la vreo 13 […]

    Like

Leave a Reply

