ce-am mai citit in iunie si iulie 2015

bastardofinstanbulThe Bastard of Istanbul, Elif Shafak – ei, pot sa zic ca e pe gustul meu ce scrie doamna asta. am mai citit The Forty Rules of Love si mi-a placut. e o lectura rafinata, cu multe planuri si personaje complexe, cu atmosfera si ceva-ceva problematica, dar nu luata prea in serios. nu e o lectura grea, dar nici de plaja, eu am petrecut mai multe seri cu cartea asta si a fost delicios

 

 

mebefore youMe Before You, Jojo Moyes – hehe, nu stiu de ce, dar eu am senzatia ca am vazut un film cu ce se intampla in cartea asta. a mers bine cu vacanta, e genul de roman pe care il citea bunica😀 un fel de telenovela de bun gust, are clisee cu duiumul si sirop, dar nu-ti insulta inteligenta. nici nu-ti trezeste revelatii existentiale si orgasme literare, e drept. o carte de odihnit mintea, zic eu

 

 

anotimpuriAnotimpuri, Radu Tudoran – eu am mai citit de acelasi autor Casa Domnului Alcibiade si inca ceva, nu reusesc sa-mi amintesc (Toate panzele sus nu am citit😀 ), mi-a placut atunci si mi-a placut mult si Anotimpuri. foarte mult. sfarsitul e previzibil si cam prea simplu pentru felul in care e scris romanul asta, dar asta ar cam fi singurul cusur. mie-mi place de nu mai pot sa ma pot cufunda in atmosfera si sa intru in pielea personajelor, sa le traiesc trairile. de citit

 

zeii sunt singuriZeii Sunt Singuri, Erich Maria Remarque – nu acelasi lucru, adicatelea ca-mi place sa intru in pielea personajelor si sa le traiesc trairile, il pot spune si despre cartea lui Remarque. am mai citit Nimic nou pe frontul de Vest , am aceeasi parere. efectiv nu ma pot desprinde de carte, desi nu rezonez si nici nu vreau sa rezonez cu povestea si personajele si-s satula de carti (si filme) cu razboaie, atrocitati si oameni care mor. cumva, insa, in Zeii sunt singuri nu asta predomina, e un roman bun. daca n-ar fi exagerat cu motivul rochiilor alora, chiar ar fi fost perfect

 

the last childThe Last Child, John Hart – cartea asta am folosit-o pe post de televizor in vacanta. adicatelea in loc sa ma uit la televizor. nu e nimic de recomandat, nu e slaba, insa e genul de carte-film american, cu actiune, cu datele problemei aceleasi mereu, caci prind la public, copilul care sufera, sora geamana care moare, mama se apuca de droguri (un pic ajutata), the villain, criminalul, politistul, ii cunoasteti🙂

 

 

ochiul batlanuluiOchiul Batlanului, Ursula K. Le Guin – cert este ca nu-mi mai amintesc cum s-a terminat cartea, tin minte doar ca am fost usor dezamagita. am mai citit Lumii ii spuneau padure si The Tombs of Atuan, am fost absolut incantata de autoare, insa Ochiul Batlanului nu m-a prins aproape deloc. am tot citit sperand sa descopar pe parcurs, insa in afara de firul narativ si de stilul foarte curat si placut, nu mi-a trezit vreo emotie

in afara de astea, m-am mai apucat de cateva si le-am lasat asa, pe unele cu parere de rau, dar chiar mi s-a aplecat, de exemplu, de Hemingway, dupa ce am citit vreo 50% din The Sun Also Rises. neterminata va ramane. insa am terminat ieri si voi scrie despre ea luna viitoare, o carte de cinci stelute a lui Khaled Hosseini🙂

surse foto: Goodreads

 

4 responses

  1. A, ce fain, imi place si mie de Elif Shafak, desi la romanul asta tin minte c-am circotit in pic. Inca n-am citit The Forty Rules, desi o am de nu stiu citi ani. Dar am citit Black Milk, si tare mi-a mai placut. Are un TEDTalk foarte fain, daca cumva nu l-ai vazut.

    Apreciază

    1. nu l-am vazut, dar caut cartea. mi-a placut mai mult Forty Rules, ti-o recomand

      Apreciază

  2. Am adorat pe Erich Maria Remarque – dar pe asta nu am citit-o. Ia sa mai caut prin biblioteca🙂

    Apreciază

    1. mie mi-e frica sa ma mai apuc de ceva, cred ca mai am una dar nu indraznesc🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

