vederi din Gent

aproape ca nu prea am ce cuvinte sa scriu, ma uit la cele o suta de poze facute ieri in Gent, Belgia, si toate sunt de facut vederi din ele…🙂

mi-a placut mai mult decat in Bruges

asa ca va las cu multe poze si putine cuvinte

majoritatea (pozelor, nu cuvintelor) sunt needitate, doar la cateva am mai decupat sau am mai umblat la lumina- am prins o zi cu nori, un filtru absolut perfect pentru fotografii

mi-as lua o masa ca asta pentru viitoarea mea gradina

Gent_1

mijloace de locomotie toate la un loc

Gent_2

apa si culoare

Gent_3

Gent_4

un castel superb si vederi panoramice ale orasului

Gent_5

Gent_6

Gent_8

Gent_7

plimbari pe stradute

Gent_9

Gent_11

Gent_13

Gent_10

la bomboane doar m-am uitat😀

Gent_12

sa mergeti in this lifetime. noi ne vom intoarce🙂

11 responses

  1. Prietena mea cea mai buna a fost acolo un an si mi-am tot promis ca o vizitez si n-am mai ajuns… chiar pare fain de tot si tare pe gustul meu.
    Pentru ca-s plina de intrebari ce nu-si au locul in comentarii, crezi ca ne-am putea „imprieteni” virtual si sa-mi dai o adresa de mail unde sa-ti scriu? Am nevoie de niste infos🙂
    Multumesc!!!!!

    Apreciază

      1. alexandrapintea

        ioi, unde tre’ sa ma uit?:))))

        Apreciază

      2. pe adresa cu care ai inregistrat comentariul😀 daca folosesti alta, las-o in comentariu si nu-l public

        Apreciază

  2. Frumos! noi trecem pe lista, alaturi de Bruges.

    Apreciază

  3. Am fost anul trecut si sper sa ma intorc🙂. Am scris si eu un articol pe blog despre Gent.
    http://dorinadanila.com/2014/11/04/plimbare-prin-gent/

    Apreciază

    1. si noi ne vom intoarce, mie mi-ar placea sa vad Gent feesten, dar cat inca e mic copilasul nu (sau pana gasim varianta de babysitter, am o colega care are doua fete adolescente si a zis ca ar vrea fetele ei sa castige un ban de buzunar, yay😀 )

      Apreciat de 1 persoană

  4. scuze ca am moderat/raspuns tarziu. stiti unde am fost😀 pun si poze in curand, sa le sortez, ca am 500😀

    Apreciază

  5. Super pozele! Noi am fost anul acesta intr-un roadtrip prin Europa si am trecut si prin Bruges insa in Gent nu am fost! Mare pacat, dar ne întoarcem noi acolo🙂

    Apreciază

    1. chiar vorbeam cu sotul meu ca ne e dor de un road trip… peste vreo 2-3 ani credem noi ca putem sa mergem in 3, abia astept… sa va fie de bine

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

