weekend cu cavaleri si vrajitoare

weekendul asta a fost cu cod galben de furtuna, asa ca am stat acasa si am domesticit, insa weekendul trecut a fost unul prelungit, asa ca am profitat de timp si de vremea buna

nu ma mai satur de Olanda, imi place atat de mult, si sunt atatea locuri de vazut incat am senzatia ca o sa-mi trebuiasca vreo 5 ani sa ma plimb in daytrips pe o raza de maxim 2 ore cu masina🙂

sambata am fost in Archeon, un fel de muzeu de istorie in aer liber, ne-a placut la nebunie tuturor. e pentru copilasi ceva mai mari decat al meu (el are 4 ani si 9 luni acum), insa cum e pasionat de cavaleri &co. s-a distrat bine

foarte frumos e ca poti sa-ti cumperi recuzita la intrare, multi umblau costumati🙂

1. Archeon

erau tot felul de case si exponate din diverse perioade si aveau si actori care intrau in pielea personajelor (aici am vazut un tata cu copilul, am surprins o imbratisare care a fost autentica, nu ‘jucata’, mi-e draga tare fotografia)

2. Archeon

baietii au navigat intr-o coaja de copac, mie mi s-a facut rau numai cand ma uitam

3. Archeon

eu m-am pictat, impreuna cu baietelul (si am fost in stare sa cer asta in olandeza, yaay)

4. Archeon

am surprins spiritul locului😛

5. Archeon

si in general m-am bucurat de atmosfera si de cascat gura, intrucat baietii erau intr-o transa din asta cavalereasca amandoi, au aruncat si cu sulita

9. Archeon

za little one e pasionat de harti (am mai scris eu pe aici😀 ) si asa de mic cat e, daca ii arati punctul pe harta in care esti, se orienteaza binisor, e funny piciul

6.Archeon

am fost si la turniruri (sau cum s-o fi chemand alea), frumos

7. Archeon

ma rog, intre noi fie vorba, fiecare isi clateste ochii dupa pohta inimii, unu’ din cavalerii astia de mai sus era hmmm… sa spunem doar ca nu m-as fi suparat daca aveam niste kile si niste ani in minus😀

am fost si la o piesa de teatru, si l-au avut invitat si pe nenea John Flanagan, autorul

8. Archeon

spre seara ne-am indreptat spre casa- iar fotografia urmatoare o pun nu ca sa ilustreze procesul de plecare, ci ca sa ma mir impreuna cu voi de ce baiat mare am, pfff… ca din apa creste

10. Archeon

si am ajuns acasa la timp ca sa vad asa ceva in timp ce beam un pahar de vin si fumam o tigara (da, sunt plina de vicii) in curte, in timp ce tac’su imbaia cavalerul (ma rog, mai mult veghea sa nu se innece in cada, dar sa zicem asa, ca sa se bucure el cand citeste, ca il laud ce tata implicat e😛 )

apus de soare acasa

duminica am fost in Sprookjeswonderland , insa a fost o alegere cam gresita din punct de vedere al destinatiei, e un fel de mini-Efteling, si cand zic mini ma refer si la dimensiuni, si la varsta publicului tinta, e pt copii sub 4 ani

noi am cam depasit targetul, copilul e curios ca o matza, asa ca de interesat a fost interesat sa vada, dar s-a plictisit repede

13. sprokjeswonderland

clar pentru un toddler e frumos

12. sprokjeswonderland

ocazie cu care am aflat si eu ca olandeza mea e la nivelul unui toddler, ca am reusit sa ma conversez cu unul ratacit😀

spectaculos insa este o parte din drumul pana acolo, de o parte si de alta ai numai apa, e superb, si o pauza de cafea pe malul apei cu un pic de plimbare… de fapt, asta a fost highlightul zilei

14. sprokjeswonderland_pe drum

7 responses

  1. Purcelul este adevarat?:)

    Apreciază

    1. asa parea, ca era comestibil, focul sigur era🙂

      Apreciază

  2. se pare ca am avut amandoua un weekend lung reusit :)))

    Apreciat de 1 persoană

  3. Va distrati, nu gluma! Si chiar creste piciul repede si frumos, ce sa mai spun ca a mea ma ajunge acusi, nu o mai pot lua in brate ca e pana la genunchi😀 Pupam cavalerul!!!!!!!! si domnita❤

    Apreciază

    1. multumim. creste si domnita ta ca din apa, in ultimele poze arata deja a domnisoara, pfuai, si ce tinuta are, e superba, trebuie sa-si cumpere Radu o pusca🙂

      Apreciază

  4. Foarte frumos parcul, cred ca este ca o experienta de basm pentru copii🙂

    Apreciază

    1. este, si pt parinti la fel, e conceput in asa fel incat poti evada (d)in timp

      Apreciază

Lasă un răspuns

