ce-am mai citit in aprilie si mai 2015

in aprilie si mai am citit ceav mai putin decat norma, pentru ca doua saptamani in Bucuresti, pentru ca prajituri si multe altele

girlinthemirrorGirl in the Mirror, Cecilia Ahern – sunt doua povestiri, cea care da titlul cartii e chiar draguta, dar mie mi s-a parut cam prea usurica pentru gustul meu. n-am mai citit Cecilia Ahern si, sincera sa fiu, nici nu cred ca o sa mai citesc, poate printr-un avion sau pe-o plaja, de plictiseala

 

 

nemesisNemesis, Jo Nesbø – am mai citit The Snowman, dupa cum spuneam atunci, asa ceva de la Rodica Ojog-Brasoveanu, prin liceu, n-am mai patit😀 imi place, uneori e cam prea mult sange pe pereti pentru gustul meu, insa are un ceva care te tine foarte agatat in carte, de va pasioneaza cartile politiste, sau de nu (pe mine nu, eu sunt destul de eclectica, asa, citesc, mananc, ascult orice are gust bun😛 ), tot e de citit

 

 

the forgottengardenThe Forgotten Garden, Kate Morton – e prima carte a lui Kate Morton pe care o citesc si mi-a placut, chiar foarte mult, povestea e cu multa poveste, secrete si mister, e scrisa bine, nu prea i-am gasit vreun cusur. are profunzimi suficiente cat sa nu te stresseze, dar in fine, eu am trecut de vremea adevarurilor fundamentale si a revelatiilor trans-literare, sunt intr-o tranzitie usor auto-suficienta spre forever-ever-after😛 (just kiddin’)

 

 

caleavictorieiCalea Victoriei, Cezar Petrescu – chiar mi-era dor sa citesc ceva nemaicitit din autorii preferati din liceu si foarte multe nu mi-au ramas nebifate. daca v-a placut Intunecare, o sa va placa si Calea Victoriei, are un parfum aparte, pe mine m-au atras dintotdeauna scrierile cu tematica Bucurestiului decadent. sigur, s-ar putea sa va placa si daca v-a placut Fram, ursul polar 😉

 

 

bibliadelutBiblia de Lut, Julia Navarro – oaa, deci o carte mai proasta decat asta n-am mai citit de mult. asta pentru ca de cand am kindle imi permit sa inchid, sterg, adio foarte rapid orice nu imi place. insa m-am incapatat s-o citesc pana la capat tot sperand ceva, mie imi plac cartile cu subiecte din astea arheologico-aventurio-religioaso-something. subiectul e frumos, probabil ca s-ar putea face un film bun cu un scenarist talentat si un regizor pe masura, dar cartea… daca mai citesc pe undeva ceva scris in secolul asta in care personajul principal are ochii albastri ca marea… grrr

 

somethingtoremembermebySomething to Remember Me By, Saul Bellow – delicioasa, a indulcit dezamagirea bibliei de lut. am inchis cartea cu un zambet pe buze. e funny (sort of, nu in sensul de amuzant), witty and bright, imi place cum reuseste sa contureze foarte bine personajul in timp ce da si celorlalte componente ce le trebuie. de citit

 

Surse foto: Goodreads

4 responses

  1. Mie mi-a placut Baletul mecanic cel mai mult din cartile lui C Petrescu. Merita citita cu siguranta.
    Nici eu nu am reusit sa citesc Biblia de lut, dar sunt foarte curioasa ce aveau cei 4 cu Alfred, pp ca ceva legat de activitatea lui din razboi.
    ultimele 2 carti care le-am citit „fara sa le las din mana” au fost Philippa Gregory The white queen si The red queen. Urmeaza sa caut the white princess.

    Apreciază

    1. multumesc, caut Philippa Gregory, mi-e dor de citit ceva pe nerasuflate
      vrei sa-ti zic ce aveau cu Alfred? sunt niste capitole pe care le-am citit in diagonala cu ororile facute😀 n-ai pierdut nimic

      Apreciază

    1. yeap. mai cool decat luna prezenta, cand nu stiu ce am avut in cap sa incerc sa citesc David Baldacci. bleah

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

