flori si apa, la ele acasa

in weekend am fost in Keukenhof, e o gradina uriasa dechisa publicului in martie-mai, genul de obiectiv turistic de bifat daca vizitezi Olanda

well, pentru ca nu erau inflorite inca toate lalelele (nici nu ai cum sa anticipezi asta, am inteles, depinde de cat de cald e in anul respectiv), mie mi-a placut, dar mi s-a parut un pic tourist trap asa

am gasit totusi destule lalele

1.keukenhof_lalele

si narcise (obsesia piciului)

2.keukenhof_lalele si narcise

gradinile sunt aproape de Amsterdam, noi din Eindhoven am facut o ora jumatate cu masina, motiv pentru care era plin ochi de turisti, veniti si cu autocarele

asa ca ne-am cam calcat pe picioare, noi fotografii😀 pe unii eu nu i-am inteles de ce se tavaleau atat, de ex. la aceste flori…

3.keukenhof_misterele fotografiei

dupa cum spuneam, lalelele nu erau toate inflorite, imi imaginez ca poate weekendul viitor sau celalalt (de King’s Day) o sa arate cu totul spectaculos de ex. bucata asta de parc

4.keukenhof_lalele neinflorite

asta e ‘captura’ mea favorita din excursia de weekend:🙂

5.keukenhof_the odd one out looking at me

cu greu am convins copilul sa nu se bage si el la aceasta distractie. eu una m-as fi dus, dar as fi dat dovada de parenting inconsecvent

6.keukenhof_fun

in fiecare an, gradinile astea au o anumita tematica, anul asta a fost Van Gogh, nu am intrat in sere deoarece era aglomerat si stiam din experienta ca se lasa cu pierderea rabdarii piciului, asa ca am cedat noi si am facut ceva ce ne place tuturor: sa ne plimbam pur si simplu

pe malul apei

7.keukenhof_water

in padure

8.keukenhof_narcise in padure

poza cu narcisele e ultima din Keukenhof, ne oprisem pe o banca eu si baietelul si il asteptam pe tac’su ramas sa ceva, au venit niste tiganci, vorbeau tiganeste clar si am avut senzatia ca inteleg ce vorbim noi si ca au devenit suspect de atente. am simtit un disconfort brusc, asa ca am luat copilul de o aripa si ne-am indreptat spre iesire

cum marea e la 10 minute cu masina, a trebuit sa bifam si o plimbare pe plaja. ne si place, mie imi face foarte bine aerul sarat cu alergiile mele, si dupa juma de ora de alergat pe plaja copilul nostru doarme lemn, cade secerat efectiv

asa ca am fost in Noordwijk Strand, spre apus, incredibil cat era de animata plaja desi cam batea vantul

9.noordwijk strand_view

mi-a placut foarte mult lumina la ora aia, asa ca am instruit nefotograful sa ma prinda si pe mine in soare. adica in umbra. adica intelegeti voi

10.noordwijk strand_bliss

daca aveti ocazia, bifati Keukenhof, e frumos. si florile, si apa

8 responses

  1. am fost 2 ani. Tot asa, plin de autocare si turisti (in conditiile in care am ajuns la ora deschiderii….) – dar daca stii niste satuce si campuri de lalele ale fermierilor…ar fi muult mia interesant!
    Eu ezit sa merg din nou duminica – parca as cauta si altceva…

    Apreciază

    1. nu stiu ce sa zic, daca ai mai fost, mie nu mi se pare neaparat de revazut. am inteles totusi ca spectaculosul e in sere, unde au nu’s ce replici din flori dupa picturi. si eu voiam sa ma opresc mai degraba langa campurile de narcise, erau imense si frumoase, dar n-am putut, pt ca, btw, se fac niste lucrari la drum, e blocaj in trafic cativa kilometri

      Apreciază

  2. Este foarte frumos cand sunt inflorite toate lalele. Am fost o data si la foarte inceput de sezon si nu mi s-a parut la fel de ‘impresionant’. Dar n-am avut insa senzatia de ‘tourist trap’. Poate pentru ca deja vazusem parcul in full bloom🙂

    Apreciază

    1. da, eu vazusem poze spectaculoase cu parcul in full bloom si aveam alte asteptari, poate de asta mi s-a parut tourist trap🙂 si poate pt ca, ca sa-mi faca hatarul asta consortul, stiam dinainte ca wk viitor ma duc eu la un auto show si voiam sa merite targul😀 ne chinuim reciproc😛

      Apreciază

  3. Ha – masini in full bloom n-am vazut niciodata – mi se pare ceva chinuitor😀 Succes!! :p

    Apreciază

    1. tell me about it😀 probabil cam la fel de chinuitor cum e pt un barbat sa fie tarat intr-un parc pliiin de flori

      Apreciază

  4. Hihi! barbatul ala chinuit e radu :)) ca la noi nu avem masini in full bloom😀 In schimb avem lalele in Iasi si sunt multe, si diverse si infloresc in etape. A inceput sa arate orasul ca o mini-olanda (chiar sunt mandra de el ). Mai avem pana la adevarata olanda dar e un pas maaaare fata de acum 10 ani.

    Apreciază

    1. hihi, Iasi-ul era frumos si acum 10 ani, sunt curioasa cum arata acum (alaltaieri am luat biletele de avion si venim si in Iasi cateva ore, vorbim in privat🙂 )

      Apreciază

Lasă un răspuns

