ce-am mai citit in februarie si martie 2015

the thirteenth taleThe Thirteenth Tale, Diane Setterfield – mi-a placut, are un aer aventuros amestecat cu ce-mi place mie, poveste si atmosfera adica, are suspans, personaje bine conturate si final frumos (constat ca exista o arta a finalurilor, degeaba intreg romanul are sare si piper daca sfarsitul e trantit)

de citit intr-o seara de iarna, comod in fotoliu cu o cana de ceai alaturi

 

on chesil beachOn Chesil Beach, Ian McEwan – recunosc ca m-a tinut in carte doar stilul autorului si cumva ideea principala, de ilustrare a cum un anume ceva poate schimba cursul vietii, nu mi-a placut tema si firul narativ, insa mi-a placut lectura in sine, voi reveni la autor

de citit daca sunteti intr-o dispozitie buna si/sau va plictisiti un pic🙂

 

 

the fault in our starsThe Fault in Our Stars, John Green – asta cred ca e o ramasita a romanelor de adolescenti (sau nu?) prin kindle-ul meu

aparent greu de digerat subiectul, insa e scrisa intr-un fel citibil, e genul de carte care te face sa iti pui intrebari, sa schimbi perspectiva, are multe calitati pentru care merita timpul si efortul. imi place autorul

 

 

lovely bonesThe Lovely Bones, Alice Sebold – are si ecranizare, am vazut trailerul la scurt timp dupa ce am terminat cartea, well, mai bine vedeti filmul🙂

in carte ai parte de putine adevarate profunzimi literare, are atmosfera tipica filmelor americane cu crime nerezolvate si drame colaterale and stuff

 

 

 

the astralThe Astral, Kate Christensen – cartea care mi-a placut aproape cel mai mult, desi varsta personajelor si problemele lor sunt cam peste 20 de ani fata de ale mele

este frumos finalul (am eu ce am cu finalurile), desi mi se pare usor neverosimil si greu de intamplat in viata reala ca un personaj cu o anume incarcatura si trasaturi sa accepte pur si simplu si asa de frumos deznodamantul

 

 

it doesn't dieDragostea nu moare, Maitreyi Devi – recunosc, nu am citit-o pana acum😀 e printre putinele ‘clasice’ care mi-au scapat (dintre cele pe care vreau sa le citesc, sunt multi clasici la care m-am rezumat la doua titluri de fiecare din toata opera deoarece mi-au displacut profund, par example literatura rusa, o urasc in tot sufletul, am citit ‘necesarul’ si atat)

ei, despre Dragostea nu moare nu am ce comenta, are savoare si sensibilitate feminina si toate ingredientele unei lecturi placute, de citit

 

the towerTurnul, Simon Toyne – am fost mega incantata de primele doua parti, am cautat-o si pe ultima, am primit-o de la o prietena, mi s-a furat laptopul, nu am recerut-o deoarece era in pdf si prea mare sa o pot converti in mobi sau azw, apoi am primit-o de la o prietena de lectura pe care mi-a adus-o blogul🙂

nu mi-a placut partea asta, cam dezlanata, scrisa ca sa fie cumva

 

 

paulaPaula, Isabel Allende – e prima oara cand citesc Isabel Allende si o sa ma intorc la autoare, chiar mi-a placut, e si genul meu de scriitura, merita si din punctul de vedere al informatiilor istorice, chiar pe zona aia eu nu am avut vreodata curiozitatea sa aprofundez

de citit

 

 

while i was goneWhile I Was Gone, Sue Miller – Sue Miller este in fisierul de favourite authors de cand am citit The Lake Shore Limited si The Senator’s Wife

mi-a placut la fel de mult ca si celelalte doua carti, clar o recomand pt felul in care te face sa intri in conventia fantastica si sa evadezi placut din realitatea ta, absorbindu-te in lumea cartii

 

 

nimic nou pe frontulNimic nou pe frontul de vest, Erich Maria Remarque – desi imi era cunoscut renumele, nu m-a atras Remarque pana cand nu mi-a povestit despre el prietena de lectura mentionata mai sus

o recenzie cum se cuvine si cu care rezonez gasiti aici la Tomata cu Scufita. ce as mai avea de mentionat e ca eu, mie insami, nu mi-as recomanda aceasta carte, imi displace profund razboiul ca subiect, insa clar mi-as recomanda autorul

Surse foto: Goodreads

 

8 responses

  1. interesanta lista
    nu am citit nicio carte recomandata de tine, dar am unele din ele si ma asteapta de ceva vreme…..sper sa reusesc sa ajung la ele pentru ca lista mea este imensa

    Apreciază

    1. ah, eu am lista ‘de citit’ pt 3 ani de acum incolo, dar nu o respect😀

      Apreciază

      1. si la mine e la fel….am o lista, mai apar carti care urca rapid in varf……depinde si de starea mea de spirit….uneori am chef de ceva lejer, alteori de carti mai grele, ma mai apuca si cititul de carti psihologice…..asa ca lista se transforma in liste cu categorii🙂 )))

        Apreciază

  2. mie Paula mi-a mers direct la suflet. Asa m-a atins cartea aia…. si Allende imi place tot de atunci:) In rest, The fault in our stars, usor de citit si chiar simpatic stilul, m-a facut sa plang, asa-s eu, mai sensibila :))))) In rest nu am citit nimic din restul recomandarilor, dar ma pun pe treaba …

    Apreciază

    1. si mie imi place Allende, mai citesc🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. Allende merita citita, mie cel mai mult mi-au placut Portret in Sepia, Insula de dincolo de mare sau ceva similar si Suma zilelor. am mai citit Eva Luna, Ines a sufletului meu – fr dragute, Paula nu am citit inca.
    Mie Dragostea nu moare nu mi-a placut asa mult, din cauza ca am citit-o in perioada in care eram fascinata de Eliade. Chiar daca nici Maitreyi nu este in topul preferintelor prea sunt diferite cele doua parti ale aceleiasi povesti, si am hotarat ca eu il cred pe Eliade.

    Apreciază

    1. Insula o am, o sa le caut si pe celelalte
      mie mi-a trecut de mult fascinatia de Eliade, am ramas cu niste impresii si o imagine. mie cel mai mult mi-a placut partea fantastica la el, are un ceva care te transporta. oricum, ramane frumusetea povestii si a iubirii, in ambele variante

      Apreciază

  4. […] personajelor si sa le traiesc trairile, il pot spune si despre cartea lui Remarque. am mai citit Nimic nou pe frontul de Vest , am aceeasi parere. efectiv nu ma pot desprinde de carte, desi nu rezonez si nici nu vreau sa […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

