hai-hui prin Olanda: Willemstad

e atat de frumoasa clatituta asta de tara, parca nu mai dovedim sa o exploram

e drept ca n-avem nici un plan, ci de regula vineri seara la un pahar de vin punem deshtu’ pe harta si ne hotaram incotro o apucam🙂

weekendul trecut am fost in Willemstad, ales pentru ca are ceva fortificatii (interes Baietzel) si ceva apa (interes eu) orasul e micut (are in jur de 2,000 de locuitori si a fost atestat drept oras prin secolul XVI), numai bun de  strabatut la pas de plimbare o jumatate de zi

portul arata cam asa 1. willemstad_port fortificatiile le-au dat batai de cap baietilor, pe mine ma cam batea vantul 2. willemstad_fortificatii_1

3. willemstad_fortificatii_2 mie mi-au placut casele cu pod de pe malul apei, case ale caror locatari aveau vizibile inclinatii artistice 4. willemstad_casa cu pantofi am mai comis distractii din seria capra sare masa, iedul sare casa 5. willemstad_capra sare masa

6. willemstad_sarit de pe tunuri cred ca arata spectaculos cortinele de copaci cand e ceva mai verde, insa era frumos oricum 7. willemstad_in oras mai e de vazut Mauritshuis, fost conac de vanatoare al lui Maurits de Orange, construita la 1623 in stil renascentist, acum muzeu 8. willemstad_Mauritshouse alte obiective turistice pe care le-am admirat de la departare fara poze mai sunt un arsenal si o biserica ‘rotunda’, pe biserica chiar imi pare rau ca n-am fotografiat-o, eram prea ocupati sa ne minunam cum poate exista o biserica fara cruce in varf, avea o roza vanturilor evident, nu lipsesc morile de vant. cea din imagine era si casa cuiva, lovely 9. willemstad_windmill all in all, atmosfera si plimbarea in Willemstad se simte cam asa: 10. willemstad_catel cu barca

2 responses

  1. Foarte frumos oraselul acesta, nu am auzit despre el. Mie imi place casa aceea in stanca, din poza nr 3.

    Apreciază

    1. sunt foarte frumoase casutele, mie mi-au placut cele de pe malul canalului, parca erau din povesti. sotul meu zice ca acolo ne mutam la pensie🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

