oraselul alb

a venit primavara si noi am reinceput hoinareala

weekendul trecut am fost un pic in Roermond, in outlet, am vizitat si orasul care e chiar frumos, insa outletul e cam mult zgomot pt nimic, i-am luat copilului adidasi si eu nu m-am putut abtine de la asa ceva:

blugi

copilul a comentat ca de ce mi-am cumparat blugi deja rupti, am fost sursa glumitelor baietilor, dar mie mi-au placut😀 si cam atat am cumparat, nici nu cred ca mai revenim, outlet, outlet, dar mi s-au parut totusi foarte scumpe toate

ei, si cireasa de pe tortul weekendului a fost Thorn, oraselul alb

m-as muta acolo🙂

e la jumatate de ora cu masina de Eindhoven, un orasel din secolul x, fosta manastire, istorie interesanta in jurul lui, s-a pastrat insa in partea istorica linistea si calmul si frumusetea

cam asa

thorn_1

si asa

thorn_3

cladirile din centrul vechi sunt toate albe, te plimbi agale pe stradute si descoperi

thorn_2

mi s-a parut delicioasa vrajitoarea din varful casei🙂

thorn_4

au si crama si vie (nu credeam ca exista asa ceva in Olanda), multe terase si restaurante chic, poti sa petreci o zi tihnita in oraselul asta

amuzant o sa vi se para cand va anunta sistemul de navigatie ca ati trecut granita, noi am crezut ca a innebunit divaisul, cel pe care il aveam inainte a incercat o data sa ne omoare spunandu-ne sa viram stanga si in stanga era o prapastie, am crezut ca ne urmareste vreun spirit al GPS-urilor criminale, dar acasa am verificat si cica asa e, e la cateva sute de metri de granita cu Belgia😀

din pacate, poze mai acatarii nu am deoarece am plecat cu obiectivul de 30-110mm, care mi-a limitat unghiul privelistii, imi place cat de sharp ies pozele, insa cel de 10-30mm imi e mai comod, mi-a fost efectiv lene sa schimb. mea culpa

de vizitat. si de revenit😉

6 responses

  1. Frumos oraselul! pozele sunt frumoase❤ Incepem si noi, imediat ce se incalzeste, seria plimbarilor prin zona. Trebuie sa ajung neaparat la castelul de la Miclauseni si mai sunt cateva prin zona Iasilor. Anul asta vreau sa fac un tur al judetelor moldovene😀

    Apreciază

    1. e superb la Miclauseni, eu n-am ajuns dar am vazut poze

      Apreciază

  2. Mi-a aparut comentariul :)) credeam ca trebuie sa-l rescriu.
    Da, poze am vazut si eu, au pagina de facebook, dar trebuie vazut si pe viu.

    Apreciază

    1. da, am activat moderarea la fiecare comentariu, inainte aveam liber dupa primul comentariu aprobat, dar riscam sa scape cate un hater nemoderat asa ca am rectificat😀 nu cenzurez opiniile, dar tin la ton, ca pana la urma cine comenteaza, comenteaza in casa mea cum ar veni. si la restaurant, care e cam la fel ca un blog in raport de privat-public, daca scupi pe jos te da afara :))
      la Miclauseni e frumos de mers cand se mai inverzeste cred, am vazut poze asta-vara la o fosta colega de facultate

      Apreciază

  3. frumusel oraselul! Il trec pe lista🙂

    Apreciază

    1. e de mers cand e frumos afara, de plimbat, e nu’s ce clatitarie pe acolo (duminica n-am gasit deschis) si crama si eventual de stat la o terasa in centrul vechi. si sa cauti parcarea cu google inainte, ca nu poti parca in centru, insa e aproape una, la intrare

      Apreciază

Lasă un răspuns

