ce-am mai citit in ianuarie 2015

state of wonderState of Wonder, Ann Patchett – una dintre cartile care mi-au placut cel mai mult luna asta. am mai citit Bel Canto anul trecut, scriitoarea nu se dezminte. e o carte de consum, care are insa totusi substanta, are aventura, introspectie, mister, surpriza, inedit, cam tot ce ii trebuie. in plus, finalul n-a mai fost trantit ca in Bel Canto, ma voi intoarce la autoare. de citit

 

 

as vrea sa ma astepte si pe mine cinevaAs vrea sa ma astepte si pe mine cineva, Anna Gavalda – cu aceasta ocazie mi-am amintit de ce nu-mi plac culegerile de short stories. nu au destul fir narativ ca sa le prind mesajul si sa intru in conventia fantastica. mie nu mi-a placut din acest motiv, insa merita citite, nu am de comentat despre stil si arta narativa, doar n-au fost pe gustul meu

 

 

 

snowmanThe Snowman, Jo Nesbø – hmm, asa cevaaa, dupa cum spuneam, de la Rodica Ojog-Brasoveanu (adica de prin liceu) n-am mai patit😀 multumesc pentru recomandare, Alexandra🙂 daca va plac romanele politiste, aveti nopti albe ga-ran-ta-te. ceva de groaza, parol. i-am dat totusi numai 4 stelute pe goodreads pentru ca are cam prea mult sange si orori cam prea detaliate pentru firea mea sensibibila, de asta imi e cam frica sa ma apuc de urmatoarele🙂

 

 

lulu in marrakkechLulu in Marrakech, Diane Johnson – intrucat timpul meu pe lume si asa in general si particular e limitat, de regula incerc autori noi dintre premiati, nominalizati sau laudati de cunoscuti. asa am ajuns la Diane Johnson, ceva cu un Pulitzer si inca vreo cateva, in fine, poate ar fi trebuit sa incep cu Persian Nights, nu stiu daca mai am curaj sa o incep. cert e ca nu mi-a placut deloc cartea asta. a inceput promitator, autoarea scrie frumos si cu talent, cartea e foarte documentata, muncita, insa, un mare insa, s-a apucat sa scrie despre ce nu stie. rezultatul e cam fortat, nimic n-a prea iesit cum trebuie, nici intriga, nici personajele. de citit poate in avion, vara

 

mansarda la parisMansarda la Paris cu vedere spre moarte, Matei Visniec – absolut delicioasa, savuroasa si aproape de necomentat de la micimea mea… chiar ca nu prea am ce sa spun decat s-o cititi, foarte merita. are absolut tot ce ii trebuie+stilul lui Visniec

 

 

 

 

poezii cenzuratePoezii cenzurate, Adrian Paunescu – arrrggh, cu aceasta voi incheia nebunia de m-a apucat de vreo doua luni cu cititul de poezie. Paunescu are stilul lui placut, n-are cum sa nu-ti placa, e ca o muzica asa, insa poeziile cenzurate de citit cu titlu informativ… eu nu m-am lamurit totusi cum de a mai trait el dupa ce a scris asa ceva, ca si daca le tinea in sertar, sertarele aveau ochi, se stie

 

 

 

insomniaInsomnia, Stephen King – pentru Stephen King mereu chapeau bas, adica stie sa te tina in carte chiar de nu-ti place🙂 am mai citit Carrie si The Dead Zone anul trecut, pentru mine e ca un sportulet asa, adica bun de odihnit mintea si obosit corpul🙂 glumesc, e placut de citit, antrenant, dar e Stephen King si e Stephen King, ce sa zic

6 responses

  1. Anne Patchett s-a notat pe agenda, cica ambele volume ar fi disponibile la biblioteca. Fingers crossed!😀

    Apreciază

  2. Anne Patchett s-a notat pe agenda. Se pare ca ambele volume ar fi disponibile la biblioteca. Fingers crossed!😀

    Apreciat de 1 persoană

  3. wow, nu pot sa cred! cate ai citit intr-o luna :))) eu de-abia trei si una recitita… :))) am notat!

    Apreciază

    1. :)) de obicei ritmul meu e de 4 pe luna, ianuarie e mai bogat dintotdeauna pt ca ma apuca tot felul de rezolutii si curatenii inclusiv in folderul cu ‘incepute’, deci mai degraba ‘am terminat’ multe carti in ianuarie🙂

      Apreciat de 1 persoană

  4. […] Jo Nesbø – am mai citit The Snowman, dupa cum spuneam atunci, asa ceva de la Rodica Ojog-Brasoveanu, prin liceu, n-am mai patit😀 imi […]

    Apreciază

  5. […] permit sa comentez nimic, sincera sa fiu… aceeasi senzatie am avut-o si dupa ce am citit Mansarda la Paris cu vedere spre moarte . E un autor care merita citit si care delecteaza prin personaje, atmosfera, motive, umor […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

