sport de oameni lenesi

cum la cei 36 de ani ai mei incep sa simt ca ruginesc si cele 10-15 minute de scalambaiala zilnica pe cont propriu nu par sa aiba mare efect, am luat decizia mareata de a merge la sala

scopul principal fiind sa-mi (re)intru in forma si sa-mi corectez postura, intrucat incep sa arat a baba gheboasa, ca de slabit nu prea am nevoie (2-3kg n-ar strica, totusi), am zis sa merg la Pilates

pfuai

initial m-am speriat, mi-au zis sa-mi aduc prosop si sticla cu apa si m-au avertizat ca va fi foooaaarte greu😀

dupa o ora am iesit netranspirata, n-am baut nici o gura de apa. in conditiile in care am facut toate exercitiile si destul de corect, ca era atenta instructoarea

de simtit imi simt niste muschi pe care nu stiam ca-i am and stuff, dar… hmmm… e un sport pentru oameni lenesi

de aceea o sa ma mai duc

mi-am facut abonament pe un an😀

(daca va e lene sa faceti sport, sau daca doar vreti sa va prefaceti ca faceti sport, there you go, aveti un pont)

4 responses

  1. Hehe, baftă! La ce sală mergi?🙂

    Apreciază

    1. sa fie (bafta adica). merg la un centru sportiv aici in Eindhoven, nu e propriu-zis o sala, ci un complex

      Apreciază

  2. Mda, genul asta de sport fara gafaiala imi trebuie mie… si-mi trebuie si motivatia… si postura… si mai ce?! :))

    Apreciază

    1. :)) faptul ca poti sa spui ca faci sport. ta-daaam. si ca, la nivel teoretic, Pilates asta e o combinatie de meditatie/tehnici de yoga cu sport. suna sofisticat. de fapt sunt niste muieri care se intind pe niste placemats pe muzica. ma alint numai pe jumatate, chiar lucreaza f multi muschi, azi ii simt pe toti😀 e asa, un fel de ceva, sa simti ca faci ceva fara sa scoti sufletul din tine. linistirea constiintei

      Apreciază

Lasă un răspuns

