Top 10 carti citite in 2014 si-o lista

pentru ca mi se pare o initiativa frumoasa Biblioteca Bloggerului Român – Ediţia II – anul trecut a fost o sursa de inspiratie pentru lecturile planificate si o sa ma inspir si anul asta – iaca si ce mi-a placut cel mai mult din ce-am citit anul trecut

Top 10 2014

  1. La portile moscheii, Kabder Abdola-11 puncte
  2. Hotel du Lac, Anita Brookner -10 puncte
  3. The Forty Rules of Love, Elif Shafak -9 puncte
  4. Suite Française, Irène Némirovsky-8 puncte
  5. The Kite Runner- Khaled Hosseini -7 puncte
  6. The Senator’s Wife, Sue Miller -6 puncte
  7. Before I Go to Sleep, S J Watson – 5 puncte
  8. The Tombs of Atuan, Ursula K. Le Guin– 4 puncte
  9. Bel Canto, Ann Patchett – 3 puncte
  10. Caminante, Octavian Paler– 2 puncte

Alte carti citite in 2014:

The Snow Child, Ewoyn Ivey

Caleb’s Crossing, Geraldine Brooks

Pas cu pas, Klaus Iohannis

Dragostea, Mircea Cartarescu

The Lake Shore Limited, Sue Miller

The Midnight Palace, Carlos Ruiz Zafon

Of Love and Other Demons, Gabriel Garcia Marquez

Lumii ii spuneau padure, Ursula K. Le Guin

Ca apa pentru ciocolata, Laura Esquivel

The Summer Without Men, Siri Hustvedt

The Ghost Writer, John Harwood

Milarepa, Eric-Emmanuel Schmitt

Last Night in Montreal, Emily St. John Mandel

The Celestine Prophecy, James Redfield

Lie Down with Lions, Ken Follett

The Other Boleyn Girl, Philippa Gregory

Stewart O’Nan, Emily, Alone

William Trevor, Love and Summer

Marilynne Robinson, Gilead

Stef Penney, The Tenderness of Wolves

N. K. Jemisin, The Hundred Thousand Kingdoms

Simon Toyne, Sanctus si The Key

Hakan Nesser, Mind’s Eye

Muriel Barbery, The Elegance of the Hedgehog

JK Rowling, The Casual Vacancy

Seria Fever, Karen Marie Moning

The Medici Secret, Michael White

Philipp Vandenberg- Conjuratia sixtina

Desertul pentru totdeauna, Octavian Paler

The Dead Zone, Stephen King

Divergent, Veronica Roth

Almost Dead, Assaf Gavron

People of the Book, Geraldine Brooks

Oscar si Tanti Roz, Eric-Emmanuel Schmitt

Gone Girl, Gillian Flynn

What I Loved, Siri Hustvedt

The Museum of Innocence, Orhan Pamuk

Cronica Pasarii Arc, Haruki Murakami

The Girl with a Pearl Earring-Tracy Chevalier

Adam and Eve and Pinch Me- Ruth Rendell

Nights in Rodanthe-Nicholas Sparks

The Bookseller of Kabul- Åsne Seierstad, Ingrid Christopherson

Orasul cu salcami, Accidentul- Mihail Sebastian

Lake of Dreams- Kim Edwards

Jocurile Foamei-Suzanne Collins

The Ice Princess- Camilla Läckberg

A Thousand Splendid Suns- Khaled Hosseini

Sa ucizi o pasare cantatoare- Harper Lee

Seria Ender, Orson Scott Card

Blasphemy- Douglas Preston

Mici reviewuri despre fiecare din ele gasiti cu search, sau in categoria Lecturi, unde sunt organizate pe ce-am citit in fiecare luna

Daca aveti blog, sunteti invitati sa participati la acest proiect.

5 responses

  1. […] mi-a sărit în ochi textul ăsta și mi-am amintit de Bibloteca Bloggerului Român de anul trecut. De topul meu din 2013. Așa că […]

    Apreciază

  2. Ai citit, nu gluma! Felicitari! Am citit si eu, dar mai putin – in comparatie cu tine. Nu fac liste, ca nu am timp. Nu prea am acces la tableta, ca sa pot citi si mai tarziu si sa am acces la literatura in alte limbi (dar imi iau eu un kindle si imi voi face de cap hahaha! ). Vrea sa reiau lecturile in franceza/engleza… mi-e dor de ele.

    Apreciază

    1. pai de cand cu kindle-ul am avant, ca il car in poseta, in Bucuresti citeam asteptand la dentist, etc, si pot citi in pat cand dorm baietii. eu abia astept sa pot citi in olandeza. azi am fost la o cafea cu doua vecine si am fost toata mandra de mine ca am inteles ce vorbeau si ca am si reusit sa vorbesc (ma rog, am vorbit o amestecatura cu engleza, dar e un progres, candva voi ajunge sa si citeeesc)

      Apreciază

  3. e perfect Kindle! eu citesc cand adorm copilul. singura problema e sa fac rost de carti, ca in Germania e mai greu. Dar in schimb am facut rost de Turnul in romana din pacate din trilogia sanctus, dc vrei sa il trimit pe email (mobi format)

    Apreciază

    1. multumesc, da, vreau, iti scriu un email

      Apreciază

Lasă un răspuns

