pe unde m-am mai plimbat in decembrie

in decembrie, desi am socializat destul de mult, mai mult ne-am odihnit si am petrecut timpul impreuna acasa, in familie. in a treia zi de Craciun m-am trezit- singura, baietii m-au lasat sa dorm tarziuuu- si am chiuit de bucurie vazand cam asa ceva:

zapada2

in Olanda se intampla rar, asa ca ne-am bucurat cu totii, ne-am bulgarit cu vecinii si noi am mustacit vazand ca olandezii nu stiau sa-si dezghete masinile😀

am facut om de zapada in fata casei, copilul i-a adaugat un detaliu anatomic despre care a sustinut ca e buric, si desi i-am explicat cu ce seamana, s-a hilizit si a insistat ca nu exista om de zapada fara buric, asa ca a ramas asa😀 (de unde deducem ca obsesiile falice sunt innascute)

om zapada

am mai fost si prin Germania, dar nu am fotografii, intrucat am vizitat minunatul obiectiv turistic nu’s ce mall- a innebunit lupul meu, e primul barbat pe care-l cunosc eu care-si duce de buna voie si nesilit de nimeni nevasta la mall, din proprie initiativa😀 experienta mallul a fost una ratata, am prins o zi de open Sunday, a fost horror, era plin-plin-plin, ne-au trebuit 2 ore sa iesim la pas de melc, ca altfel nu aveam cum

am revenit in Bruges, mai fusesem in octombrie, mai multe detalii turistice am povestit aici

acum am stat la hotel Bagientje , unde ne-am relaxat

bruges_1este o locatie plina de un sarm aparte, insa nu prea de mers cu un copil- de altfel, ne-au facut o favoare sa ne lase cu el in camera dubla, deci de 2 persoane, nu de 3

curat, chic, personalul f amabil, de altfel e afacere de familie si doamna de la receptie era si proprietara, un mic dejun delicios si dichisit, nu a fost bufet suedez ci adus la masa, nu am fost taxati suplimentar pe cafelele extra ca altceva nu am cerut in plus, meniul pt 2 persoane ne-a ajuns lejer la 3, per total a fost good value for money, si la distanta de mers pe jos pana in centru

daca am fi avut si usa la buda, totul ar fi fost perfect😀 oricum, detaliul asta ne-a amuzat pe toti, dar ne-am descurcat, poate vom reveni fara copil

cum de vizitat si imbolnavit dupa ciocolata am facut-o deja, doar ne-am plimbat, am mancat bine in centru, si am admirat luminile si frumusetea aparte a orasului, cam asa:

bruges_4

si asa

bruges_3

aici era un patinoar, insa noi eram deja prea lenesi, ne-am uitat de pe margine

bruges_2

eu iubesc marea iarna, as petrece concedii intregi s-o admir, asa ca nu m-am putut abtine si am facut o vizita de control, sa stim daca revenim la vara, in Oostende, tot in Belgia

e frumooos

paranteza: desigur, mi-a placut mai mult Scheveningen, in Olanda, pentru ca te poti plimba si prin Haga, si zona de shopping stradal la apusul soarelui arata intr-un mare fel, se plimba niste babete super chic mirosind a parfumuri dementiale, pentru mine a fost un fel de betie olfactivo-vizuala (si atat, nu-s ahtiata dupa shopping, insa imi place sa gust atmosfera)

insa in Oostende faleza e intr-un fel cu bistrouri mici si cochete aliniate de iti vine sa le iei pe toate la rand, am si incercat unul, o mancare foarte foarte buna, iar pe partea cealalta o incantare vizuala de produse pescaresti (si gatite, si crude)

oostende_1

am alergat pe plaja, nu eram singurii nebuni care faceau asta, m-am mai linistit, si am admirat peisajul si marea

oostende_2

de Revelion am stat acasa, n-am prea facut poze, intrucat am fost ocupati sa pazim copiii ingroziti de bubuituri😀 n-am crezut ca exista bubuiala mai mare decat in Bucuresti, pfuai, astia au inceput de pe la 8 si au terminat pe la 2 noaptea, Baietzel era un pic bulversat si i-am explicat ce se intampla, apoi s-a luminat la fata: pai mama, de ce nu ai spus asa, ca e Revelionul? eu credeam ca a inceput razboiul in Olanda😀

am iesit in fata casei sa urmarim artificiile, am ciocnit sampanie cu toata strada, si apoi, cand bubuiturile au incetat si copiii n-au mai tresarit din somn, ne-am vazut de mancare si beutura

ne-am oripilat am fost suprinsi de gustul deosebit al oliebollen, un fel de gogosi ce se mananca in Olanda numai de Revelion, si care arata ca in poza de mai jos. pe scurt, mie mi s-a parut familiar gustul, e cam ca gogosile mele facute cu paharul cand le ratez😀

oliebollen

am avut un 2014 plin si frumos si un inceput de 2015 promitator

ceea ce va doresc si voua!

2 responses

  1. La multi ani! frumos revelionul vostru, mai bine decat un razboi olandez😀 Linistit a fost si al nostru, sper sa fie si anul la fel.
    Pupici!

    Apreciază

  2. super post! :))
    intr-adevar oliebollen sunt un dezastru (desi olandezii sunt atat de mandrii de ele!) – trebuie sa le facem niste gogosi de-ale noastre ca sa vada diferenta😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

