ce-am mai citit in decembrie 2014

the snow childThe Snow Child, Ewoyn Ivey – o poveste frumoasa, initial te fascineaza intriga- un cuplu care nu poate avea copii, care s-a mutat in Alaska. apoi intervine misterul, fantezia

uneori nu distingeam prea bine realul de imaginar, insa intr-un mod foarte placut, asa, ca o betie a lecturii🙂

de citit iarna, molcom, pe indelete

 

caleb's crossingCaleb’s Crossing, Geraldine Brooks – spre deosebire de People of the Book, pe care am citit-o in martie si nu m-a impresionat in mod deosebit insa mi-a placut stilul, cartea asta e superba

are un fir narativ foarte captivant, atmosfera si poveste, personaje bine conturate si intri foarte rapid in conventia fantastica si in pielea personajelor. de citit

 

 

pas cu pasPas cu pas, Klaus Iohannis – well, e un fel de carte de memorii deci nu prea aveti de ce sa va faceti nici cine stie ce pretentii sau asteptari literare. eu am citit-o curioasa sa aflu despre omul Presedinte. e o carte care mie mi s-a parut cinstita si corecta din punct de vedere narativo-literaro-artistico-intr-un-fel anume😀 mi-a placut de el, mi s-a parut interesant pana cand a intrat in detaliile primariei Sibiului, de acolo m-am plictisit ingrozitor😀 concluzia mea e ca e un foarte bun manager, intr-adevar, dar ca ar fi un excelent prim-ministru, nu stiu daca atributiile constitutionale il vor lasa sa faca mare branza ca presedinte. in fine, cartea e interesanta si merita citita

 

la portile moscheiiLa portile moscheii, Kabder Abdola – cred ca e cea mai frumoasa carte despre lumea araba pe care am citit-o. si cea mai veridica. mie personal mi-a adus si un plus de informatii pe partea razboiului Iran-Irak, eram inca mica pe atunci si nu-mi amintesc decat niste stiri vagi

are foarte multa savoare, pana si dramele nu te consuma ca cititor, o lectura de savurat

 

 

VirusVirus, Sidney Sheldon – nu stiu de ce m-am apucat de aceasta carte, sincer. e un fel de film de actiune, genul care imi place mie, e adevarat, cu virusi si catastrofe care fac si dreg, dar ca roman e hmm

in loc de uitat la un film, da, in loc de o alta carte, nu prea😀

 

 

 

dragosteaDragostea, Mircea Cartarescu – prima oara dupa multi ani cand citesc poezie. nu mi-a placut. nu e poezie, e un fel de cotidian metaforizat si epitetizat si indulcit intr-atat incat uneori ai senzatia de poezie prozaica sau cam asa ceva. recunosc, e si primul volum intreg de-l citesc de Cartarescu, am citit pana acum doar in reviste, fragmente, nu un tot unitar. totul asta nu mi-a placut, o sa mai incerc cu Orbitor cred

 

Surse foto: Amazon, cu exceptia Virus, de pe carti-online.com

 

8 responses

  1. Sper sa am noroc cu cartea lui Abdolah, se pare ca e la biblioteca din orasul meu. Imi pare rau de Caleb’s Crossing, cred ca as gasi-o foarte greu. Oricum resimt lipsa lecturilor in engleza/spaniola…😦

    Apreciază

    1. e chiar deosebita cartea lui Abdolah, are un cu totul alt feeling decat ce-am citit pe cultura lor. eu le am in format digital, daca ai un e-reader gasesti f usor de citit, iti mai dau si eu ce te intereseaza

      Apreciază

    2. Nu am reader, merg citite de pe laptop/telefon? Mi-ar placea sa mai citesc in engleza/spaniola…

      Apreciază

      1. cred ca merg, dar e obositor. iti trimit La portile moscheii sa incerci🙂

        Apreciază

  2. chiar aveam nevoie de o lista din asta🙂

    Apreciază

    1. si eu cand raman in pana de inspiratie caut si nu prea gasesc liste din astea, asa ca m-am gandit ca o fi de folos, ma bucur ca este🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

