ce-am mai citit in noiembrie 2014

the lake shore limitedThe Lake Shore Limited, Sue Miller – o carte destul de grea, un pic incalcita si cu o problematica afectiva destul de consumatoare de energie. mi-a placut, dar am citit-o in doze mici, cum de regula eu nu fac cu cartile, imi ia maxim 3 zile de carte, asta mi-a luat mai bine de o saptamana. de digerat. oricum, imi place mult autoarea, am mai citit in iunie The Senator’s Wife , mi-a placut mai mult precedenta. mai am in kindle While I Was Gone, am citit cateva pagini si m-a prins, insa m-am oprit, evit sa citesc prea multe carti la rand de acelasi autor. later

the midnight palaceThe Midnight Palace, Carlos Ruiz Zafon – deci ha, nu stiu in ce faza am fost cand am descarcat atatea carti de adolescenti in kindle, ca tot dau peste ele🙂 e placuta, frumos scrisa, dar de adolescenti🙂

 

 

 

 

caminante-3708Caminante, Octavian Paler – desi el o declara o anti-carte de calatorii, e o carte de calatorii, din care el insa extrage cam ce ma intereseaza si pe mine cand calatoresc, trairi, imagini, senzatii, emotii, atmosfera, sens. in aprilie am citit Desertul pentru totdeauna care nu m-a impresionat in mod deosebit, insa Caminante mi-a placut mult, mult, am savurat-o. de citit, mai ales daca va pasioneaza calatoriile (nu vacantele😛 ), Mexicul, cultura maya

 

 

of love and other demonsOf Love and Other Demons, Gabriel Garcia Marquez– ultima care de Marquez citita de mine inainte de asta tin minte ca a fost pe hartie, Dragostea in vremea holerei, si mi-a placut mult. Of Love and Other Demons e o carte superba, te solicita destul de mult si afectiv si ca atentie. mi s-a parut interesant de urmarit stilul si arta narativa in jurul unei actiuni si problematice relativ simple, cu personaje conturate destul de sumar. clar nu e o lectura de relaxare, dar e o lectura dupa care te simti ca atunci dupa ce ai mancat un pranz sofisticat si satios in acelasi timp

 

the word for world is forestLumii ii spuneau padure, Ursula K. Le Guin – Ursula K. Le Guin e o descoperire recenta, am citit in octombrie The Tombs of Atuan si am fost de-a dreptul impresionata. Nici Lumii ii spuneau padure n-a fost mai prejos, ba chiar m-a uimit sa citesc un SF total diferit de ce lecturasem inainte si, avand in vedere educatia ei, ma asteptam sa citesc multa istorie si Egipt in scrierile ei. daca va place SF, unul asezat si gandit, v-o recomand

 

surse foto: pt Caminante, Polirom, pentru celelalte Amazon

10 responses

  1. auzi, noi suntem prietene pe Goodreads?😛

    Apreciază

    1. nu, am cont dar mi-e lene sa il folosesc🙂 in afara de blog, fb, linkedin si verificat emailurile, nu activez, ca am senzatia ca imi mananc timpul. si din grupuri am iesit

      Apreciază

  2. ah, si mie imi era la inceput, abia dupa vreo 3 ani m-am ocupat mai mult de el. si-acum nu pot citi fara el :))

    Apreciază

    1. ah, pai am kindle (si cont) numai de un an :)) la un moment dat o sa ma ocup de el, stiu ca e comod

      Apreciază

  3. Dar tu nu citesti decat carti de povesti ? Chiar nici o carte utila, din care sa inveti ceva nou ?

    Apreciază

    1. adica ‘Cum sa fiu bogata in 10 pasi?’ and stuff?😛 you read them

      Apreciază

  4. Unde dai si unde crapa …

    Apreciază

    1. right. daca ai intrat sa trolezi, la urmatorul comentariu te trimit in spam. daca ai ceva de zis, zi, parerile contrare cu ale mele nu ma deranjeaza

      Apreciază

  5. […] I Was Gone, Sue Miller – Sue Miller este in fisierul de favourite authors de cand am citit The Lake Shore Limited si The Senator’s […]

    Apreciază

  6. […] nu-mi mai amintesc cum s-a terminat cartea, tin minte doar ca am fost usor dezamagita. am mai citit Lumii ii spuneau padure si The Tombs of Atuan, am fost absolut incantata de autoare, insa Ochiul Batlanului nu m-a prins […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

