sinceritati

***

eu ies din baie cu o masca de frumusete pe fata

el, contrariat:

-Te barbieresti?!

***

el cugeta din adancul sufletului dupa ce i-am dat apa in ochi la baie

-Mamele nu sunt bune.

-Eeei, de ce nu sunt bune, cum asa?

-Nu sunt bune daca nu fac lapte, o drege el.

ne amuzam, 5 minute mai tarziu iar:

-Mamele nu sunt bune.

-Stii, a fost amuzant o data si ne-am distrat dar daca mai spui asta pe mine ma doare si sufar.

-Pai eu voiam doar sa ne distram, ca ai ras.

-Da, dar imagineaza-ti cum ma simt eu. Daca ti-as spune copiii nu sunt buni, tu cum te-ai simti?

2 secunde pauza si apoi:

-Oaaaa -lacrimi, bocet, printre sughituri: nu maaa siiiimt bineeee

😀

*el 4 ani si 3 luni

Lasă un răspuns

