turisti acasa

saptamana trecuta in orasul nostru a avut loc un festival al luminilor, Glow Eindhoven

asa ca am facut turism acasa, in doua zile diferite deoarece programul incepea seara si copilul doarme pe el de pe la 8, in stil olandez, chiar si asa n-am reusit sa vedem tot, si nici sa fac cine stie ce poze din ce-am vazut, din motive de aparat limitat, dar asta se va rezolva

mi-a placut mult, sper ca anul viitor sa am si cu ce fotografia si sa fie si copilul destul de maricel incat sa facem turul pe bicicleta

cateva dintre preferatele mele la care mi-au iesit si ceva poze

spectacolul de muzica si lumini proiectate pe St Catharinakerk, cu adevarat impresionant, ne-am uitat de 3 ori🙂

glow_1

glow_3

in varful turnului parea ca arde o flacara

glow_4

aici am stat cred ca jumatate de ora🙂 erau niste piese de plastic cu led-uri care clipeau, intr-un loc intunecat

glow_5

si copiii (cu tot cu parinti) compuneau diverse, isi scriau numele, al meu mi-a dedicat asta:

glow_6

mi s-a parut o idee atat de simpla si de efect- bine, cred ca daca era chestia asta in Bucuresti ramaneau fara piese in cateva ore😀

la un moment dat am ajuns intr-un loc unde sotul meu a exclamat: asa, niste bete luminate pe un camp, si?

glow_7

iar eu, cea nelinistita, am inceput sa vad diverse😀 dupa care am ajuns la panoul in care se descria ce-a vrut sa spuna poetul. daca iti miscai capul vedeai cam asa ceva:

glow_8

sau asa

glow_9

frumos, mai sunt multe vazute greu de povestit fara sa le vezi. intr-un loc pe malul unei ape era un joc de lumini si sunete spectaculos, mi-au mai placut diverse creatii, m-am simtit mandra de orasul meu😉

in plus, atata timp cat mai exista chiar si un singur barbat pe lumea asta caruia i se incetoseaza obiectivul cand te vede, life is beautiful

moi

5 responses

  1. WOW! Si eu tot in Eindhovem am fost de doua ori cate 10 zile (plus Amsterdam de vreo patru ori). Eram studenta si am venit la conferinta European Week in Eindhoven :))) Am inca o multime de oameni dragi cu care tin legatura … foarte simpatic locul!

    Apreciază

    1. yeap. e perfect, confirm🙂 eu una simt ca mi-am gasit locul

      Apreciază

      1. sunt convinsa ca vom mai auzi una de alta. La pensie cu siguranta :))))

        Apreciază

      2. ce frumos scrii, te citesc de jumatate de ora si nu ma pot opri🙂 da, la pensie, cand om fi nevorbite si ramolite :))

        Apreciază

      3. multumesc🙂 Si pe mine m-a prins blogul tau :)) Iti dai seama ce de povesti s-or aduna pana la batranete…

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

