ce-am mai citit in octombrie 2014

like water for chocolateCa apa pentru ciocolata, Laura Esquivel – cred ca am vazut si un film facut dupa, imi tot aminteam secvente pe masura ce citeam, frumoasa, un pic trista pe alocuri si cam faramitate planurile, insa e o carte care te fura, stiu ca m-am apucat de ea seara, am citit pana mi-au picat ochii in gura si a doua zi am dat-o gata, am citit in fiecare moment posibil si imposibil liber🙂 are savoare

 

 

the summer without menThe Summer Without Men, Siri Hustvedt – are un stil care pe mine m-a cucerit inca din martie, cand am citit What I Loved . are multa introspectie si reflectie si e genul care imi place mie, adica iti da timp sa te cufunzi in atmosfera, sa intri in conventia fantastica insa in acelasi timp sa-ti mai clipeasca si tie cate un beculet din fantasticul propriu. de citit

 

 

 

the ghost writerThe Ghost Writer, John Harwood – ooo, daaa, diferita ca stil de cele de mai sus, cu un pic de mister si suspans, incepe din copilaria personajului narator si te poarta prin niste unghere… si pe cuvant ca m-a surprins finalul, greu de realizat cu un cititor mofturos ca mine

 

 

 

milarepaMilarepa, Eric-Emmanuel Schmitt – tot in martie am citit  Oscar si Tanti Roz si mi-a placut, mi-a placut si Milarepa, devine usor obositoare pe alocuri, insa oricum e scurticica, ma rog, are o lungime potrivita

 

 

 

 

last night in montrealLast Night in Montreal, Emily St. John Mandel – un pic prea contemporary fiction, dar nu prea mult, e buna, povestea cartii o gasiti cu google search nu fac rezumate, insa mie mi-a placut, un fel de balada asa, cu twist-uri si analiza, are tot ce-i trebuie

 

 

 

the celestine prophecyThe Celestine Prophecy, James Redfield – pe mine ma pasioneaza genul asta de subiect, insa cartea asta nu m-a dat pe spate. m-a tinut interesata cam pana pe la 60% asa, dupa care a devenit trasa de par si eu am tras de ea s-o termin, ca aveam si o curiozitate cum se. ideea e interesanta, insa mi se pare insuficient lucrata si documentata, ar fi putut iesi o mare chestie din asa ceva, scriitura autorului ar fi permis.

 

 

the tombs of atuanThe Tombs of Atuan, Ursula K. Le Guin – marea descoperire, Ursula K. Le Guin. auzisem despre, insa eu ma cam feresc de pomi laudati asa ca am ignorat-o pana cand m-a lovit dorul de un mister usurel. mnoaa, deci nici pe departe mister usurel, doamna asta stie ce scrie si cum sa scrie, deja am facut rost si de alte carti de-ale ei, din pacate din seria Earthsea din care face parte The Tombs of Atuan nu am prea gasit in biblioteci, va trebui sa cumpar🙂 ajuta ca sa va faceti o idee sa cititi un pic despre autoare. perfecta aceasta carte, v-o recomand

 

 

surse foto: Amazon

3 responses

  1. […] padure, Ursula K. Le Guin – Ursula K. Le Guin e o descoperire recenta, am citit in octombrie The Tombs of Atuan si am fost de-a dreptul impresionata. Nici Lumii ii spuneau padure n-a fost mai prejos, ba chiar […]

    Apreciază

  2. […] terminat cartea, tin minte doar ca am fost usor dezamagita. am mai citit Lumii ii spuneau padure si The Tombs of Atuan, am fost absolut incantata de autoare, insa Ochiul Batlanului nu m-a prins aproape deloc. am tot […]

    Apreciază

  3. […] modul de short story pentru oameni-ocupati-care-vor-totusi-sa-se-laude-ca-citesc-ceva. Am mai citit Milarepa si Oscar si Tanti Roz. La a treia carte de acelasi autor, raman la ideea ca e profund si ca e […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

