in Bruges

sau in Brugge, cum ii zic olandezii

am prins o vreme superba si ne-am bucurat de o zi delicioasa in compania prietenilor, a ciocolatei si a oraselului belgian (filmul mie nu mi-a placut, dar am tanjit sa vad orasul, care este nu doar ca in film, ci mult mai frumos, superb)

ziua am inceput-o cu o mica-mare coincidenta- am vazut in departare un hotel gen han, care arata de vis si exclam: cat de frumooos!, iar consortul raspunde sec, in stilul lui: e fix ala la care avem rezervare in decembrie, sa ma duc sa intreb daca ne primeste cu copil in camera dubla?😀

ne-am plimbaaat o zi intreaga si tot nu ne-am saturat, si pt ca aveam companie acum avem si poze in 3 cu spatele, nu numai in variatiuni de cate 2

bruges walk 1

stradute delicioase, cu detalii neasteptate

bruges walk 3

trasuri

bruges walk 2

detalii mai asteptate, gen Church of Our Lady

bruges_church of our lady

Provinciaal Hof

bruges_Provinciaal Hof

Belfry

bruges belfry

asta doar asa, ca sa va faceti o idee, ma opresc aici cu pozele de obiective pe care oricum gasiti la orice cautare pe google, ca sa dedic ceva mai mult CIOCOLATEI

pfuai, deci ce am trait acolo, o stare vecina cu pierderea controlului si ar fi fost sigur si vecina cu coma hiperglicemica daca n-ar fi fost totusi cam scumpe😀

de aici am luat 8 bomboane, din care am mancat 4 pe nerasuflate si restul insotitorilor habar n-au cum si le-au impartit si ce-au facut, ca eu vedeam tulbure

bruges choco 3

de aici am mai luat cate ceva, nu am fost foarte incantata, inca mai am niste arici de ciocolata

bruges choco 2

si-am mai salivat si pe aici

bruges choco 1

si pe-aici

bruges choco 4

si aici mai aveam un pic si baleam de-a dreptul pe geam

bruges choco 5si cred ca trebuie sa ma opresc, ca mi-am amintit de arici🙂

Bruges, de vazut in this life time. si de mancat

5 responses

  1. Cat de tari sunt „sculele” alea din ciocolata!!!🙂 Ce idee grozava ar fi, pt inginerul meu, iubitor si de dulciuri!🙂
    Mda … pe mine ma ia cu lesin doar uitandu-ma la poze (si la preturi🙂 ), clar n-am ce cauta pe acolo, ma mir ca nu sunt inundati de atata saliva! Probabil ca au destui si cu bani care isi cumpara, nu doar saliveaza :)) La rece judecand … sunt exagerat de scumpe, e doar ciocolata, dar … ceeee ciocolaaaataaaa🙂
    Si plus ca mi-as rupe picioarele pe atata piatra cubica, las’ mai bine stau acas’ la mine😀

    Apreciază

  2. cand a zis Andreea de ”scule” m-am uitat repede la poze sa vad si eu cioco in forme de ”scule”. Dar chiar sunt scule…😀

    Apreciază

  3. 😀 sculele erau ieftine la raport cantitate-pret, deci cred ca mai mult aspectul de ele decat gustul. sunt si mai ieftine si mai scumpe, am incercat din ambele categorii, cele ‘ieftine’ (gen 8 euro 10-12 arici, 2 eur un urs de cioco alba pe bat) au gust de ciocolata bunicica de supermarket, insa cele ceva mai scumpe (gen 2-3 eur bomboana) sunt buuune rau, greu de descris in cuvinte, dar chiar merita, mai bine mananci 2 bomboane din alea decat o tona de cioco de duzina. si nici nu te ingrasi😀 e scump si pt nivelul lor de trai, lumea isi cumpara 3 bomboane intr-o cutiuta, 6, din astea, mai rar cutii

    Apreciază

  4. […] am revenit in Bruges, mai fusesem in octombrie, mai multe detalii turistice am povestit aici […]

    Apreciază

  5. […] mi-a placut mai mult decat in Bruges […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

