ce-am mai citit in septembrie 2014

Suite Française, Irène Némirovsky – o carte foarte frumoasa, despre dragoste, despre razboi, un stil foarte curat si frumos, de regula nu-mi plac planurile paralele si rar reuseste scriitorul sa le intrepatrunda suficient de interesant, insa nu e cazul aici, cu o poveste a autoarei in spate, o carte de savurat, o recomand

Lie Down with Lions, Ken Follett – oleaca de actiune, oleaca de Afganistan si conditia femeii (ah, again), oleaca de sirop, oleaca trasa de par pe alocuri, dar mai buna decat un film, clar. mi-a placut, dar nu mi-a dat impresia de rafinament

The Forty Rules of Love, Elif Shafak – ca tot veni vorba de rafinament, la Elif Shafak avem. mi-a placut mult, n-am inteles totusi avand in vedere profunzimea personajelor cum pleaca tanti personaja principala de acasa si-si lasa copiii de izbeliste, asta chiar n-am inteles. si m-a mai dezamagit grav motivul pentru care relatia lor nu are viitor, come on… dar e frumoasa si chiar are toate ingredientele unei lecturi complete (ma rog, cam 90%, ceea ce e mult), de citit in this lifetime

Fluturi, Irina Binder – slaba, slaba spre foarte slaba. daca aveti curiozitatea s-o cititi (ca mine), dati banii de pomana, sa va zic cam ce e pe scurt: niste cugetari asa, un fel de surogate de Paler sau asa ceva, trantite alandala in numar impresionant. apoi o telenovela. fara exagerare, o telenovela despre una care si-o trage cu unul cu bani, se muta cu el, frac’su aluia baleste dupa ea, ei nu-i este clar dupa cine baleste, din astea. geez, lipseste Oana Zavoranu, ca iesea o distributie gen Numai Iubirea…😀 apoi iar niste cugetari. nici un cap, nici o coada, nici nu-mi e clar daca autoarea promite sau daca are talent, cartea asta e mai degraba o chestie decat o carte. bleah si brr. mai bine te uiti la Maruta😛 un singur lucru de remarcat, autenticitatea dialogurilor

The Other Boleyn Girl, Philippa Gregory – antrenanta, genul de carte pe care nu poti s-o lasi din mana. pe alocuri am senzatia ca nu respecta intocmai adevarul istoric, n-am stat sa caut, insa nu coincidea cu ce-mi aminteam eu ca am invatat la scoala despre epoca, buna si cu gust bun pana la final. o recomand, dar sa nu va apucati de ea seara🙂

One response

  1. […] Istanbul, Elif Shafak – ei, pot sa zic ca e pe gustul meu ce scrie doamna asta. am mai citit The Forty Rules of Love si mi-a placut. e o lectura rafinata, cu multe planuri si personaje complexe, cu atmosfera si […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

