hai-hui in lumea dinozaurilor

weekendul trecut am fost in Boxtel, un orasel delicios, unde ne-am delectat jumatate de zi (pana nu am mai putut de foame, ca am mai fi stat) intr-un muzeu al dinozaurilor

e foarte frumos, cred ca ne vom intoarce si cand va mai creste baietzelul si vom sti si noi ceva mai multa olandeza, mai ales pt partea de interior, unde e si multa informatie

interiorul e structurat de doua etaje, sunt si dinozauri animati, ecrane si calculatoare unde poti sa citesti mai mult, locuri unde se copiii se pot juca formand gen puzzle dinozauri, foarte atractiv, practic intr-o zi ploioasa ai ce face si numai inauntru

boxtel1

afara, in jurul cladirii sunt tot felul de dihanii cu etichetele aferente

boxtel2

copilul meu e fascinat de dinozauri de vreo doi ani, acum ca a vazut cat de mari erau in realitate e de-a dreptul uluit- astuia cred ca nu i-am fi ajuns nici pe-o masea

boxtel3

este si loc de joaca cu tobogane si o dracovenie gen cutiuta muzicala de o invart copiii si canta, loc de luat masa si in interior si afara

si apoi o iei frumusel pe carare si te tot duci

in lumea lor, a dinozaurilor

boxtel5

boxtel4

e maricel parcul, si foarte frumos facut, sunt si zone unde copiii se pot catara pe dinozauri, face poze in gura lor, se pot baga in colibe, etc

a fost good value for the money, intrarea undeva pe la 8 eur de adult si copilul jumatate, fata de celelalte atractii pe unde-am mai fost si lasam cate 70-80 eur numai la intrare, parfum🙂

in Boxtel se mai poate vizita un castel frumos, Kasteel Stapelen, e proprietate privata si inca locuita de calugari, dar ne-au lasat sa ne plimbam prin curte, copilul s-a jucat in labirint, si ne-am bucurat de privelistea minunata de toamna

boxtel7

boxtel8

2 responses

  1. Cum am mai spus, e mai frumoasa toamna olandeza decat vara :)) frumos si educativ weekend ati avut!

    Apreciază

  2. da, este superba toamna olandeza!

    Apreciază

Lasă un răspuns

