acasa. sau hai-hui. nemurire. si alte asemenea

in mod normal, s-ar cuveni 3 articole separate. dar daca le-as scrie asa, n-as mai fi eu😀

deci, in ordine:

1.

3 luni jumatate de Olanda

o toamna frumoasa cum de mult n-am mai vazut. cald (peste 20 de grade), un soare portocaliu si un miros de toamna, si doua zile mai libere, in care am dus copilul la scoala si eu m-am plimbat prin oras

nu ma mai saturam de plimbat si de oras, si cat de dragi mi se pareau unele locuri deja familiare, si cat de chic si boem mi s-a parut sa ma gasesc la un moment dat intr-o librarie cu cartile cam claie peste gramada (dupa modelul meu), dar in care un francez cu accent specific mi-a gasit intr-o secunda cartea pe care o cautam

eh, si dupa aceste 3 luni si jumatate si doua zile, am iesit o zi din tara, doar la o aruncatura de bat, in Belgia

la intoarcere, momentul in care sistemul de navigatie a anuntat ‘attention, border’, a fost primit cu urale😀

am simtit Olanda acasa, cu adevarat

*bine, conform cursului de cultural awareness, cica inca n-ar trebui sa fim in faza asta, ci ori in honey moon ori in faza de hate/denial. hmmm. dar tot cursul a zis ca poti sa sari direct din honey moon in faza de home. in fine, e atat de bine Acasa!

2.

Antwerp, Belgia

nu ne-a placut, nici nu ne-a displacut. poate si fiindca era tot centrul intr-un santier, n-am gustat savoarea orasului

cu un copil de 4 ani, obiectivele turistice pt noi sunt gradini zoologice, parcuri tematice, si un pic de plimbat si de sightseeing. muzee, biserici si din astea, peste cativa ani

deci am fost la Zoo, mult laudata, cu intrare cam scumpa. frumoasa, mai frumoasa si mai mare am vazut la Londra, dar ma rog. funny a fost ca la casa stateau 15 oameni la coada. alaturi, automatul de bilete. eu, puzzled. mergem, verificam, automatul functiona, spionam casa, parea sa vanda acelasi lucru. ne luam bilete de la automat, intram si nu rezist sa nu-l intreb pe nenea de verifica biletele:

-De ce stau oamenii la coada cand au alaturi automat de bilete?

Raspuns: – Nu stiu, asa vor ei.😀

-Deci nu se vinde ceva in plus, vreo intrare separata la un show.

-Nu.

ok, macar si el era amuzat si noi ne-am linistit ca nu numai romanii sufera de boala statului la cozi

cateva imagini din zoo:

antwerp zoo priveliste

foci, multe

antwerp zoo foci

niste girafe, including me and my son

antwerp zoo girafele

o pantera albastra si una roz, culorile sunt metaforice😛

ca panterele

again, poze cu peisaje si cu cladirile din oras nu pun, e plin internetul de ele

dar trebuie sa pun cu cea mai cea descoperire, o cafea cubaneza (ah, da, si fac si o friptura de vita foarte buna, in care exista medium-to-rare si chiar asa e) la Houten Clara . poza cu friptura ar fi culmea sa am, am mancat-o instant😛

sa nu mai spun ca piciul striga dupa chelner in olandeza sa-i aduca prajituri, in conditiile in care negociasem ca nu, deoarece primise o punga de jeleuri pe strada😀

cuban coffee

cam atat despre Antwerp. am decis ca ne limitam la Acasa o vreme

3.

-Mami, ti-am adus ceva. O pietricica magica, am gasit-o in groapa de nisip de la scoala. Era ultima, mami, ultima.

-Oaaau, multumesc, dragule. O pun in portofel si o pastrez mereu cu mine. Ce fel de magie are?

-Te ajuta sa nu imbatranesti niciodata!

well, de atunci consortul ma pastileaza cu diverse replici in care sunt avertizata ca eu nu imbatranesc, deci ma descurc😀

si acum am o piatra SI in portofel. mai car pietre in diverse buzunare si poseta, deoarece copilul face ‘colectie in canalizare’ (mai exact strange pietricele si cand intalneste o canalizare le indeasa acolo😀 )

o saptamana frumoasa sa aveti

*a little later update: undeva in acest articol am remarcat eu, dupa ce i-am dat publish, este o virgula intre subiect si predicat. nu am corectat-o, desi mi-ar fi luat mai putin timp decat sa scriu aceasta adaugire. dar va provoc s-o gasiti😀 after all, viata e atat de frumoasa incat uneori, doar uneori, intre subiect si predicat poate fi virgula

puncte-puncte

3 responses

  1. „eu, puzzled”🙂 dar sa stii ca am trecut peste la prima citire.. ma luase valul descrierii🙂 Noroc cu atentionarea ta, ca altfel scapai😀

    Apreciază

    1. mnu, aia e o constructie eliptica, e corecta😀

      Apreciază

  2. Mai, tanti cu piatra magica, tu crezi ca mai conteaza virgula in plus cand ai asa magie? La Anvers am fost si noi, credeam a eram prea obositi noi si de asta nu am fost impresionati. La zoo nu am intrat ca era prea scump (26 euro/persoana) si nu se putea plati separat pt planetarium (e tot in curte cu zoo, era fain daca mergeati ca ala merita). Mai au un muzeu cu pesti in piata centrala, unul cu diamante (boring), si mancare buna la arabi.
    Cand ne revedem facem schimb de pietre, da?

    Apreciază

Lasă un răspuns

