ce-am mai citit in august 2014

august a fost o luna ocupata in lumea reala, cu vacanta, musafiri, 4 ani impliniti ai piciului, prima saptamana de scoala, asa ca de citit n-am prea apucat

dar ce-am citit, mi-a placut, si am facut-o pe indelete. sunt intr-o faza in care savurez. tot. inclusiv cartile

Stewart O’Nan, Emily, Alone– scrisa foarte bine, e o carte in care te cufunzi in atmosfera. e o carte cam de babe, la 36 de ani nu prea te identifici cu nimic pe nicaieri si nici mari revelatii sau dileme existentiale nu-ti genereaza. cu toate astea, mi-a placut, poate o s-o recitesc peste 40 de ani. desi n-as vrea sa ma regasesc in pielea personajului, mie consortul mi-a promis solemn ca la pensie mergem impreuna la cursuri de dans si alte bazdacuri pe care in aceste tinereti ale noastre nu l-am convins sa le facem impreuna🙂

William Trevor, Love and Summer– o poveste frumoasa de dragoste, nu-s mare fan al genului, insa e putin iesita din tiparul literaturii contemporane, e publicata in 2009, insa actiunea se desfasoara in 1950, deci are farmecul epocii si detaliile delicioase a ceea ce insemna dragoste si poveste atunci. de citit vara, in vacanta

si-ataaat🙂 am inceput Suite Française, de Irène Némirovsky, dar despre asta voi scrie luna viitoare, caci este reading in progress

Lasă un răspuns

