ce-am mai citit in iulie 2014

cu mentiunea ca sunt niste impresii de lectura, nu recenzii, si ca nu va povestesc despre ce e cartea, pt ca asta gasiti pe wikipedia si, in plus, nu vreau sa fiu spoiler

Marilynne Robinson, Gilead – o carte de Pulitzer parca, si cam atat. nu pe gustul meu, dar o carte buna. Eu nu ma simt confortabil cu carti despre oameni pe moarte, fie si in abordarea asta, sunt prea vesela si inca n-am varsta

Stef Penney, The Tenderness of Wolves– cred ca cea mai bine scrisa murder mystery book din cate am citit eu pana acum. De fapt nici nu prea e murder mystery, crimele sunt mai degraba un pretext pentru naratiune, foarte mult mi-a placut

Jonathan Stroud, The Amulet of Samarkand– prima carte din trilogia Bartimaeus, si n-am de gand sa le citesc si pe celelalte. Foarte amuzanta si interesanta, perspectiva e a djinn-ului, mie mi s-a parut cam de adolescenti, dar oricum nu genul de literatura de adolescenti pe care o citesc eu😀

N. K. Jemisin, The Hundred Thousand Kingdoms-tot prima carte dintr-o trilogie, The Inheritance Trilogy, si tot nu intentionez sa le citesc si pe celelalte. Mi-a placut moderat, e fantasy usor de digerat si nu cade in foarte multe clisee si predictibilitate, e enjoyable

Simon Toyne, Sanctus si The Key, primele doua carti din trilogia Sanctus. Caut ultima carte, The Tower, mi-au placut foarte mult primele si chiar sunt curioasa. Mie, de altfel, imi plac misterele astea in jurul religiei, la vremea respectiva am fost incantata, de ex, de Dan Brown, acum s-a cam fumat, stau cu Lost Symbol in kindle si nu ma apuc de el. Revenind la Toyne, foooaarte fresh si nealterat stilul, e o carte perfecta de vacanta

De luna asta am renuntat la sentimental de vinovatie ca incep o carte si nu reusesc sa o termin, asa ca o sa scriu si despre ce am inceput si nu cred ca mai termin, viata e prea scurta si prea frumoasa, carti sunt prea multe bune si frumoase, incat nu vad de ce sa ma chinui daca nu-mi place, oricat de titrata, laudata si premiata o fi vreuna

Deci, ce-am inceput sa citesc si nu imi place suficient incat sa continui:

Kate Atkinson, Started Early, Took My Dog– asa de plictisitoare incat nici nu mai stiu despre ce e si de ce o mai tin in kindle. Citit 10%

John Darnton, The Darwin Conspiracy– citit 38%, plictisit cam tot atata, incalcita, nimic nou, nimic care sa ma tina in carte

Orhan Pamuk, Ma Numesc Rosu– citit 5%, am mai citit Pamuk si mi-a placut, dar asta nu, clar

Nicholas Sparks, The Notebook– citit 7%, imi place Sparks, Nights in Rodanthe e favorita mea, dar asta nu, ma oboseste. Stiu ca e o carte misto, si ca s-a facut sau se face si film, dar not for me this one this time, nu-s in dispozitia mentala si afectiva corespunzatoare in aceasta perioada a vietii mele

One response

  1. […] Simon Toyne – am fost mega incantata de primele doua parti, am cautat-o si pe ultima, am primit-o de la o prietena, mi s-a furat laptopul, nu am recerut-o […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

