ce-am mai citit in iunie 2014

Sue Miller, The Senator’s Wife– cartea care mi-a placut cel mai mult din ce-am citit luna asta. are personaje bine conturate, o poveste si o lectie, planuri care se intrepatrund frumos, atmosfera, tot ce-i trebuie. de citit si de recitit

Hakan Nesser, Mind’s Eye – buna, desi nu ma pasioneaza genul. finalul insa e trantit rau, de parca l-a scris nevasta-sa. usor deprimanta atmosfera, nu e de citit pe ploaie

Muriel Barbery, The Elegance of the Hedgehog– mi-a placut, nu m-a dat pe spate, cam intinse pasajele ‘culturale’, dar e o carte de citit, o recomand

Michael Ende, Povestea fara sfarsit– zau ca luna asta mi-am propus sa nu mai citesc carti de adolescenti🙂 desi asta e cam de copilasi la debutul adolescentei. foarte placuta, o s-o pastrez pentru Zmeul meu cand o mai creste. e draguta si pt astia de 36 de ani, am citit-o cu placere

tot din seria carti de copii (ce m-o fi apucat?) draguta mai e si Neil Gaiman, Coraline- daca as avea o fata, pe la 12 ani asa i-as da-o sa o citeasca

JK Rowling, The Casual Vacancy– o carte mai plictisitoare si incalcita si amestecata decat asta eu n-am mai citit demult. parca-i scrisa la norma, cum mai scriu si eu la cerere chestii, in sila. ma asteptam la mai mult de la tanti Rowling. nu ma asteptam totusi sa aiba cu adevarat talent. are, dar aceasta carte o fi strict pt americani, ca mie nu imi zice nimic

 

2 responses

  1. […] luat mai bine de o saptamana. de digerat. oricum, imi place mult autoarea, am mai citit in iunie The Senator’s Wife , mi-a placut mai mult precedenta. mai am in kindle While I Was Gone, am citit cateva pagini si m-a […]

    Apreciază

  2. […] While I Was Gone, Sue Miller – Sue Miller este in fisierul de favourite authors de cand am citit The Lake Shore Limited si The Senator’s Wife […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

