ce-am mai citit in mai 2014

da, soc si groaza, am mai citit si in mai😀

Seria Fever, Karen Marie Moning – Darkfever, Bloodfever, Faefever, Dreamfever, Shadowfever– desigur, boala mea cu literatura de adolescenti. seria am inceput-o in aprilie, deci am trisat un pic🙂 mi-a placut, e antrenanta, dar in fine, rezumatul poate fi intr-o conversatie dintre mine si consort: -Ce tot citesti tu acolo? -Eh, o serie cu elfi sau extraterestri, din astia😀 este un bun entertainment, mai bun decat un film, clar

The Medici Secret, Michael White– chiar e frumoasa cartea, iti mai aduce cate un plus de informatie pt cultura generala pe ici pe colo, daca va place genul, adica secrete, intrigi, Medici, da

Poltergeist, Kat Richardson– hmm, dupa parerea mea cam slabuta, ma asteptam la mai mult, simplifica prea mult pe alocuri, nu mentine ritmul naratiunii, pare ca se plictiseste de scris uneori, dar decenta. cred ca e si film, nu l-am vazut, dar dupa ce am citit cartea mai bine as vedea filmul🙂

Philipp Vandenberg- Conjuratia sixtina– inteligenta, documentata, te tine in carte desi n-are prea multa actiune, mi-a placut

pe langa astea am mai inceput cateva dar n-am avut rabdare cu ele

plus aia a lui Allen Carr cu ‘In sfarsit nefumator’, cam glumita, drept dovada ca inca mi-am pastrat obiceiul. m-am autoanalizat si am concluzionat ca pt mine fumatul e asa, din categoria placere decadenta, so la fel ca si cu restul din categorie, gen vinul rosu, x-ul de calitate, ciocolata, mna, cu oaresce masura si discernamant nu cred ca ma omoara mai mult decat zaharul din cafea😉

se pun si cartile gen ‘The Dutch, I presume?’, ‘Dutch phrasebook’, ‘Dutch cooking’ si inca vreo multe dintr-un teanc oferit cu generozitate de firma de relocare si pe care inca nu le-am terminat?😀

Lasă un răspuns

