ce-am mai citit in aprilie 2014

Desertul pentru totdeauna, Octavian Paler-n-as putea spune ca mi-a placut sau ca nu. cert e ca mi-am adus aminte ca nu mai am 18 ani, vremea in care citeam Corut, Cioran, Eliade and stuff. se vad lecturile lui, ar fi putut scrie 5 carti din cartea asta, in fine. daca sunteti la varsta la care Cioran vi se pare interesant, atunci o sa va placa si Paler.

The Dead Zone, Stephen King– lectura placuta, scriitura comerciala, cam ca atunci cand te uiti la un film, dar ok, are si niste profunzimi, pacat ca nu le exploateaza, si are si talent adevarat, ar putea scrie niste treburi. de citit de relaxare, nu ca sa castigi ceva emotional sau cultural, sau din astea. nu te imbogatesti spiritual, deci, dar, in fine, scopul vietii nu e sa fii bogat, nu?

Divergent, Veronica Roth-nu ma pot opri din citit carti de adolescenti😀 imi dau un fel de energie care in viata de adult imi cam lipseste. mi-a placut, n-as vrea sa vad filmul, deci da.

Carrie, Stephen King– cam nu. stilul e inconfundabil, dar mie mesajul mi se pare depresiv, nu vreau asta

Almost Dead, Assaf Gavron– o perspectiva usor noua, mi-a placut ineditul abordarii, desi de ceva vreme nu ma mai pasioneaza subiectul (si motivatia si tot tacamul din spatele) terorismului sinucigas

Bel Canto, Ann Patchett-alti teroristi😀 foarte frumos scrisa, pleaca de la criza din lima si dezvolta/imagineaza pe langa. nu mi-a placut deloc sfarsitul, la modul ca fix atunci pare sa se fi plictisit autoarea si a trantit un final, in fine, tipic american

Hotel du Lac, Anita Brookner– cu foarte da, am savurat-o. rar gasesc asa ceva, daca ar fi dupa mine, m-as cufunda numai in astfel de lecturi. Are insa destule clisee, care mie imi cam zgarie rezonantele. de citit, clar

4 responses

  1. […] si pe mine cand calatoresc, trairi, imagini, senzatii, emotii, atmosfera, sens. in aprilie am citit Desertul pentru totdeauna care nu m-a impresionat in mod deosebit, insa Caminante mi-a placut mult, mult, am savurat-o. de […]

    Apreciază

  2. […] Ann Patchett – una dintre cartile care mi-au placut cel mai mult luna asta. am mai citit Bel Canto anul trecut, scriitoarea nu se dezminte. e o carte de consum, care are insa totusi substanta, are […]

    Apreciază

  3. […] Saint of Liars, Ann Patchett – am mai citit State of Wonder si Bel Canto de aceeasi autoare, mi-au placut toate. e un pic de consum, insa Patron Saint of Liars are si ceva […]

    Apreciază

  4. […] nu se poate spune si despre Stephen King (sorry, Adela, o sa ma bati😀 ). Am mai citit Carrie si The Dead Zone, Carrie nu mi-a placut, The Dead Zone asa si-asa, The Stand m-a prins rau, rau de […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

