ce-am mai citit in martie 2014

intrucat, dupa cum veti descoperi de ce mai jos, sunt intr-o pauza de citit, o sa fac deja lista de lecturi pe luna asta. ca de obicei, in ordinea citirii si cu titlurile din limba in care am citit (de lene)

Before I Go to Sleep, S J Watson –e un thriller psihologic. citita la recomandarea unei prietene, pasionata de gen, cred ca ma imbolnaveste de, n-am crezut ca o sa am in kindle Stephen King, dar tocmai am. revenind la cartea cu pricina, antrenanta, fara clisee, fara sange pe pereti si violente gratuite, scrisa bine, am citit-o dintr-o rasuflare

People of the Book, Geraldine Brooks-o carte care merita citita, insa mie nu mi-a placut in mod deosebit. destule clisee temporale in trecerile dintre planuri, destul de obositoare trecerile

Oscar si Tanti Roz, Eric-Emmanuel Schmitt-s-a mai scris despre, s-a jucat despre, am citit-o cu placere, desi initial am crezut ca e cam trista

Gone Girl, Gillian Flynn– oribila, oribila, n-am mai citit de mult asa o carte… de inteles n-am inteles scopul, mesajul, e ca si cum te-ai uita la un film american ciudat, cu psihopati criminali si actiune aleatorie. Un mare nu, mai am o carte de Gillian Flynn, dar zau daca ma apuc de ea prea curand

What I Loved, Siri Hustvedt-voi reveni la autor, mi-a placut foarte, foarte mult, mi-a placut si naratiunea, desi are un ritm diferit fata de ce citesc de obicei, are analiza, introspectie, are si fir epic si mici revelatii, e de citit, o surpriza placuta

The Museum of Innocence, Orhan Pamuk– e prima carte a lui Pamuk pe care am citit-o. mi-a placut, dar nu m-a dat pe spate, am avut senzatia ca citesc Eliade intensiv. Am inceput si Ma Numesc Rosu, dar n-am reusit sa inaintez in lectura, am dat-o deoparte

Cronica Pasarii Arc, Haruki Murakami– oaaa, pfffuuuu, sunt clar europeana. poate un pic (mai mult) shallow, asta a fost o carte a carei incarcare am inteles-o, dar cu care n-am putut sa rezonez pe nici unde. deprimanta, obositoare, un fel de sugativa de energii pozitive. a trecut mai bine de o saptamana de cand am terminat-o si mi se face greata numai cand ma uit la kindle, desi am incercat sa ma tampitesc cu chicklit, sunt intr-o pauza de citit…. asta si pt ca m-am ambitionat sa o citesc pana la capat, nu mai fac greseala prea curand

Confessions of a Shopaholic, Sophie Kinsella– dupa cum spuneam, am incercat sa ma intorc intr-o zona tampitica, n-a mers. nu e nimic de recomandat la cartea asta, e chick lit, nu e nici macar de vacanta, iti solicita atentia si intelectul fix cat ti le solicita si uitatul la Totul despre sex

5 responses

  1. Exact aceeasi senzatie am avut cu pasarea arc… Am vazut ca multa lume e fan Murakami si in sarcina am zis sa ma destept. Proasta alegere! Nu am terminat-o desi eram catre final si nici nu m-am intors la ea de mai bine de 4 ani. Asa ceva… de la Concert din muzica de Bach n-am mai patit.

    Apreciază

    1. oo, daa, exact! dar e mai rau decat Concert din muzica de Bach… dupa cum spuneam, poate-s shallow, dar hmm… n-ai pierdut nimic daca n-ai terminat-o, te asigur🙂 si cu later comment- are potential traumatizant, adica din Concert, la 20 de ani de la citire, inca ma mai bantuie cum isi tusea Maxentiu plamanii, de fiecare data cand racesc. din Cronica lui Murakami visez noaptea faza cu bagatul in fantana😀

      Apreciază

  2. […] Men, Siri Hustvedt – are un stil care pe mine m-a cucerit inca din martie, cand am citit What I Loved . are multa introspectie si reflectie si e genul care imi place mie, adica iti da timp sa te […]

    Apreciază

  3. […] Crossing, Geraldine Brooks – spre deosebire de People of the Book, pe care am citit-o in martie si nu m-a impresionat in mod deosebit insa mi-a placut stilul, cartea asta e […]

    Apreciază

  4. […] story pentru oameni-ocupati-care-vor-totusi-sa-se-laude-ca-citesc-ceva. Am mai citit Milarepa si Oscar si Tanti Roz. La a treia carte de acelasi autor, raman la ideea ca e profund si ca e short. Mi se pare fascinant […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

