ce-am mai citit in ianuarie 2014

Am citit si mi-a placut:

A Thousand Splendid Suns- Khaled Hosseini. e o carte care exploreaza conditia femeii din Afganistan printr-un fir epic care urmareste viata unei femei. e genul de carte dupa care simti nevoia sa nu mai citesti nimic cateva zile, sa ‘se aseze’

Sa ucizi o pasare cantatoare- Harper Lee. genul meu de carte, cu o actiune cumintica si ‘de observatie’ si un pic de intriga

din seria Ender, de Orson Scott Card, am devorat Ender’s Game, Speaker for the Dead, Xenocide si Children of the Mind. SF-ul nu e tocmai genul meu preferat, insa sunt absolut captivante, chiar si Ender’s Game, cu multa cafteala virtuala. Urmatoarele din serie sunt mai pasnice, scrise cu un efort de imaginatie si de corelare a dezvoltarilor unor idei absolut de admirat, te tin niste dialoguri de filosofie-SF in carte mai ceva ca o carte de actiune🙂 Am inceput si Ender in Exile, care se intampla cand e Ender trimis la scoala, insa m-am plictisit repede, nu cred ca o reiau. Ma voi opri insa dupa Ender’s Shadow si Shadow of the Hegemon, deja ma cam epuizeaza subiectul, mai ales ca s-a tras cam tare de personaj in Children of the Mind.

Blasphemy- Douglas Preston. ah, tot SF, cu intriga frumoasa, dar prea putin complexa pt gustul meu. am inceput Reliquary, continuarea la Relic, insa nu mi-a placut, revin mai tarziu la ea sa vad daca o continui sau o las asa.

la recitire:

cu drag, The Alchemist- Paulo Cuelho, din scoarta-n scoarta si cu alti ochi

partial, Numele Trandafirului- Umberto Eco. de fapt cautam sa-mi amintesc o anumita stare, mi-am amintit-o si mi-am pierdut interesul pe parcurs

One response

  1. […] efectiv iti este imposibil sa renunti la lectura odata ce ai inceput. e diferita ca incarcare de A Thousand Splendid Suns si de The Kite Runner. I-am dat 5 stelute, mi-a placut mult-mult si v-o […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

