ce-am mai citit si mi-a placut in 2013

am citit din noiembrie pana acum -de cand am kindle care-va-sa-zica- cat n-am citit in ultimii trei ani

in top se afla:

1. Relic – Douglas Preston- abia astept sa citesc si restul din seria Pendergast. scris frumos, n-am putut s-o las din mana, am dat-o gata in 2 zile. e o poveste un pic sangeroasa, mi-a cam solicitat vocabularul in engleza, personajul Pendergast merita un pic dezvoltat mai mult

2. The Tenth Gift – Jane Johnson- m-am total indragostit de Jane Johnson, foarte pe gustul meu melanjul de mister oriental, cu intrigi de harem si povestire pe mai multe planuri

3. The Sultan’s Wife– Jane Johnson- personajul jumatate-jumatate (Nus-Nus) e atat de bine conturat incat chiar tine toata actiunea cu putere. as putea sa zic ceva despre final?😀 mnu. l-as fi preferat mai misterios, in stilul din Tenth Gift, dar acelasi lucru il pot spune si despre The Salt Road

4. The Salt Road– Jane Johnson- n-am crezut ca mai exista vreun final pe care nu pot sa-l anticipez🙂 dar exista…

5. The Castle of Shadows-AM Williamson- un pic trasa de par actiunea, dar frumos ancorata in epoca povestirii si tesut misterul din jurul castelului si al personajelor

6. The Blue Wall– Richard Washburn Child- asta a fost o carte citita din ambitie😀 nu mi-a placut in mod deosebit stilul autorului dar nu am putut s-o las din mana pana n-am aflat ce e in spatele peretelui albastru. ciudatica povestea

am mai citit si mi-au placut partial, dar nu mai caut alte carti de acelasi autor: Driftwood– Shauna Bickley, Zeru– Phillip Vargas (brr), Looking for Charley-Randal Shirley (un spionaj usor plictisitor, am continuat sa citesc numai pt ca ma fascineaza locul unde se petrece actiunea), After the Sky Fell Down-Megan Nubel Isbell (sirop, sirop, sirop), plus niste porcarele pe care le-am si sters, deci nu mai stiu ce-am citit🙂 nici cate

cartile de povesti se pun?

in continuare am in asteptare niste multe de Preston, Tolkien, Toyne si ceva siropele. ah, si trebuie sa citesc aia o mie de sori, vad ca toata lumea ii pomeneste. plus accidentul, nu-l gasesc niciunde in format electronic

7 responses

  1. Să ai spor la citit în continuare! Mică-mare minune kindle-ul ăsta😀
    Aș fi vrut și eu să pun la socoteală cărțile de povești😀
    Ah, Accidentul se găsește, dar numai în limba engleză. Aiurea, nu are același farmec..

    Apreciază

    1. pfuai, faceam un top 10 carti de povesti instant😀 am vazut ca e numai in engleza accidentul, eu prefer sa citesc in limba in care-s scrise daca o cunosc… e insa ieftina, pana in 10 lei parca, asa ca o sa mi-o comand odata de pe elefant

      Apreciază

  2. Accidentul de M. Sebastian?
    De unde ai luat pdf sau ebook-urile? eu am kindle din 2011 si nu am mai pus mana pe IPad de atunci. e superb.

    Apreciază

    1. accidentul de m sebastian e numai in engleza in format electronic, dar carte de hartie e ieftina, o sa-mi cumpar asa. hranesc familia, caut linkurile si revin cu surse

      Apreciază

      1. http://motivonti.ro/800-de-carti-ebook-gratuite.html, projec gutemberg, openlibrary, http://alfalib.com/authors.html, http://en.bookfi.org/ si mai e un centralizator unde poti sa-ti sortezi ultimele freebies de pe amazon http://www.ereaderiq.com/freebies/ (de pe amazon mai si cumpar, dar nu ma tin buzunarele in ritmul in care citesc)

        Apreciază

  3. si aia cu 1000 sori, dace e merita citita la fel ca si alergatorul de zmeu (the kite runner)

    Apreciază

    1. am terminat-o aseara, one thousand splendid suns, nu mai simt nevoia sa citesc azi🙂 caut si kite runner, multumesc

      Apreciază

Lasă un răspuns

