cu ce ne mai jucam

in caz ca aveati nevoie de idei de cadouri pentru Mos

chiar daca tot avutul rasfatatului arata cam asa:

???????????????????????????????

la 3,4 ani inca se joaca aproape cu toate din posesie, pe rand, insa cele mai in voga sunt asa:

cortul. cel din imagine e adus de tac’su din strainataturi, dar se gasesc si la noi. n-a mai fost pliat de cand l-am desfacut, decat la transport😀 incapem si noi in el, e distractie mare, sta si cate o ora in cort, unde-si cara diverse jucarii, se duc lupte, e mare zarva

???????????????????????????????

tot in mare voga sunt acum la el costumele. de fapt sunt de prin vara si tot vrea. a avut cateva zile cand a mers asa imbracat la gradi, pe strada😀

???????????????????????????????

acum vrea sa fie batman, i-a adus mos nicolae costum, mai are si masca de zorro, costum de cavaler cu tot cu sabie

un alt mare hit sunt acum toate dracoveniile cu lumini care proiecteaza chestii pe pereti (avem omitrix, un ceas disney cu masinute, pe tavan avem stele fosforescente), si mos nicolae i-a adus o lanterna cu cateva capace cu dinozauri, care proiecteaza siluete pe pereti

la 3.4 ani se mai joaca in mod deosebit cu figurine (am cautat pt mos craciun tarzan de am innebunit, l-am gasit, pfiuu), vrea robofish (i-am luat tot pt mos craciun, o porcarie dupa mine, insa are un peste asemanator mai mare si in cada e mare distractie), masini cu telecomanda

si in general, ca orice baietzoi, cu masini, soldati, masini, soldati, masini, soldati… n-are niciodata destule masini, si nici suficienti soldati… ce sa zic, nici eu n-am niciodata destule parfumuri si bijuterii…

2 responses

  1. Buna ziua , cortul il mai aveti , as dori sa il cumpar de la dvs daca ezste disponibil , multuesc si sper ca nu am deranjat

    Apreciază

    1. buna, Anca, mai avem cortul, dar e pe cale de descompunere si inca in uz, imi pare rau🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

