ce mi-am luat de Black Friday

eeei, ce

cum ce?

NIMIC

pentru ca m-am detasat de niste ani buni de consumerismul asta feroce

m-am uitat la ofertele de prin magazine, cand te uiti parca incepe sa ti se para ca ai avea nevoie de x, de y, ca e o oferta avantajoasa…

mi-am dat seama insa ca efectiv NU IMI TREBUIE nimic in momentul asta, nici mie, nici baietilor

electrocasnice si divaisuri avem de ne impiedicam de ele prin casa, nu se cer schimbate ca-s oricum de buna calitate si destul de noi, haine, incaltari si cosmetice avem destule si oricum suntem deja cam mosnegi, avem branduri preferate si nu prea mai experimentam numai pt ca ‘e la oferta’

e un singur lucru pe care mi-l doresc de cateva luni – un e-reader- si dupa ce am analizat ce vreau, daca il vreau si daca imi trebuie, m-am hotarat la un model, o sa mi-l cumpar de Craciun (asta daca nu mi se face vreo surpriza intre timp🙂 )

pentru ca urmaresc kindle-ul meu de 6 inchi cu lumina din aia sa pot citi in pat pe fundal de tv sau lumina de veghe, stiam si preturile

acum vreo trei saptamani am avut o cadere de glicemie urmata de un elan brusc cheltuitor sa nu-l mai astept pe Mos si sa mi-l cumpar atunci- se scumpisera cu vreo 100 de lei🙂

mna, m-am enervat, am zis ca-l las pe Mos sa se ocupe

ghiciti ce- reducerea de Black Friday a fost tot de 100 de lei🙂

so, eu sunt foarte multumita de ce mi-am luat de Black Friday. si la anul o sa fac la fel😛

2 responses

  1. Va invit sa sustineti un proiect cultural pentru copii. „Povestea lui Jester” este un site de unde puteti descarca gratuit povesti bogat ilustrate si cu texte accesibile varstei. Cu ajutorul unei imprimante obisnuite obtineti o colectie de carticele numai bune de citit si de colorat. Textele si ilustratiile sunt puse la dispozitie de scriitori, traducatori si ilustratori care demonstreaza ca pot face si ceva din suflet, nu doar pentru bani.

    Va rugam sa ne vizitati siteul si sa ne sprijiniti descarcand povesti. Adresa proiectului este http://www.povestealuijester.ro . Va multumim.

    Apreciază

  2. […] anul trecut imi doream un e-reader, voiam sa mi-l iau de Black Friday, insa intr-un final mi-am luat asta […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

