o iubire ca-n filme, cu suspans si final fericit

se facea ca era intr-o sambata, si intram intr-un magazin de pantofi sa-mi caut bocanci

cum am intrat pe usa, m-a lovit o iubire brusca

i-am vazut pe ei, pantofii maro cu bareta perfecti

si imi si trebuiau, pt ca imi decedeaza ceilalti pantofi maro cu bareta perfecti (you know, la care am 2 posete, care merg cu jeansi, fusta si juma de garderoba)

hipnotizata, ma indrept spre raft, perechea expusa era 40, cat port eu

ii insfac, ii probez, de acolo erau, comozi, perfecti-perfecti

ok, ii iau. ma uit la pret

50 lei

creierul meu proceseaza un zero in plus. hmm, ma uit la ei, ok, piele interior, piele exterior, calitate buna, dar nu de 500 de lei… simt ca mi se frange inima

si aud glasul salvator al consortului, cu cardul in mana (asa face, cand vede un anumit ranjet pe fata mea, se afla deja la casa cu cardul pregatit), intreband vanzatoarea: cat costa?

50 de lei!

😀 atat a fost

ai mei, ai mei, ai mei!

(in poza nu arata la fel de bine ca in realitate, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant)

za pantof

(si bocancii tot ai mei)

za pantof cu bocanc

7 responses

  1. Nu ne lăsa în suspans: bocanci ți-ai cumpărat?😀

    Apreciază

  2. ai putea sa imi zici si mie magazinul? daca nu aici, lasa-mi macar un mesaj. mie imi plac mult pantofii de la carmen’s – din pacate tot mai rarutz se gasesc…

    Apreciază

  3. dap, mi-am luat si bocanci, tot romanesti, aia au fost 220 lei (decent, fata de alte preturi)
    hmm, magazinul cu pricina e in mallul din onesti, ca am fost la bunici in wk. la ultimul etaj pe stanga e un magazin de incaltaminte unde aduc de la micii/mai marisorii producatori din zona. mi-a atras atentia anul trecut pt ca aveau un divais de largit/modificat pantofii pe specificul purtatorului, consortul si-a luat atunci pantofi cu vreo 250 lei parca, in conditiile in care in Bucuresti treceau de 500 modelele similare…
    magazin carmen’s am vazut undeva pe la obor acum un an, nu stiu daca mai exista
    pantofii astia au fost 50 lei pt ca erau marimea 40 si erau ultimii… am gasit acasa pe o eticheta in dedesubturi pretul initial era 130

    Apreciază

  4. pantofi carmen’s am vazut in magazinele otter. eu frecventez un otter outlet la mama dracului, nici nu stiu sa explic unde ca ma duce Mihut, insa am vazut si in otter din mallul ala cu carrefour din zona noastra, imi scapa numele

    Apreciază

  5. Suuuuper!
    Sa ma laud ca am si eu aproximativ acelasi model?😀 Ai mei au doar „botul” putin … ascutit, nu rotund (ceea ce mi-ar fi placut mai mult), in rest tot asa putin incretiti la „decolteu” si cu bareta in aceeasi pozitie (prinsa cu un „nasture”?!). A … ai mei sunt masura 37🙂
    Ia sa le faci o poza si din lateral, ca-s tare curioasa!😀
    Sa-i porti sanatoasa!
    Bocancii nu ni-i arati?🙂

    Apreciază

    1. gata, am pus si cu bocancii😀

      Apreciază

  6. mersi pt raspuns. sa ii porti sanatoasa, sunt frumosi!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

