3 saptamani in 30 de poze

am absentat motivat de 3 saptamani frumoase si super-relaxante

atat de relaxante, incat abia reusim sa ne adunam si sa ne apucam serios de munca🙂

la munte am fost pe Valea Avrigului, o zona superba, la o pensiune la care cred ca vom mai reveni- Pensiunea Natura-, foarte child friendly, comod, curat si frumos

munte_1

munte_20

munte_14

munte_15

ne-am balacit ore in sir in apa rece de munte. n-am racit. doar ne-am distrat (si innamolit) si am vazut un sarpe

munte_2

munte_3

munte_11

am fost pe Transfagarasan, la Balea, dar cel mai incantati (ma rog, papilele noastre) am fost de Pastravaria Albota. Am revenit si am stat o zi intreaga. Mancare foarte buna, priveliste frumoasa, loc de joaca.

munte_4am vizitat unul din Castelele Bruckenthal, unde au si stat prietenii nostri- de vis apartamentul- pacat ca nu sunt ingrijite asa cum ar trebui, insa sunt totusi locuri superbe

munte_5

munte_6

am fost si in plimbare in Sibiu, unde copilul a inceput sa nu mai vrea sa faca poze. de aceea jumatate din fotografii sunt miscate, sau cu spatele😀 sau cu fundul pe jos in magazinele de bulendre (pe care, desigur, nu puteam sa le ratez din categoria obiective turistice)

munte_7

munte_16

munte_17

munte_18

ne-a mai placut Cetatea Fagarasului, muzeul cetatii si plimbarea cu hidrobicicleta in santul cu apa, si afisele de la terase

munte_9

munte_10

copilul a fost in primele zile in greva foamei, asa ca masa s-a derulat cu negocieri dure, inghetata si desene si multe altele pe care nu credeam c-o sa le fac, but I did, copilu’ a reinceput sa manance si totul a fost ok. cea mai buna investitie din ultimii ani este acest dvd player portabil. asa am stat la masa ca oamenii si am mancat, fara sa alergam pe rand copilul

munte_19

serile au fost de poveste… deja ma apuca nostalgia… da, parinti inconstienti, am lasat copilul sa stea cat a vrut, pana in miez de noapte, el se uita la stele, noi savuram un pahar de vin, umblam desculti prin iarba si cautam troli/monstri/etc

munte_12

munte_13

la mare am fost, desigur, la Balcic. am vegetat mai mult, am avut 3 zile si bunicii care s-au ocupat de copil.

noi iubim Balcicul si mergem de multi ani aproape in fiecare an, si cred ca vom mai merge, desi anul acesta ni s-a parut ca inceput sa se schimbe, sa se paragineasca, turisti putini (asta e ok, noua nu ne place aglomeratia), vinurile de la crama reginei nu ne-au placut, nu mai sunt cele de 10-15 ani, sunt vinuri cu miere din 2009-2010… insa in port am gasit un magazin cu vinuri si am incercat niste soiuri specifice bulgaresti, bune

mare_2

mare_3

mare_6

asta vedeam eu dimineata pe balcon🙂

mare_1

copilul s-a distrat, sporturi extreme de diferite feluri, da, l-am lasat si aici sa stea cat a vrut si sa faca mai tot ce-i trecea prin cap

mare_7

mare_10

mancarea buna si cam scumpa in plin sezon. meniurile sunt si in limba romana, chelnerii vorbesc romaneste si poti plati si in lei. copilul a comandat dupa poze. tac’su nici nu vreau sa stiu ce bacsisuri a lasat de ne astepta seara o masa rezervata in coltul preferat de noi, fara sa rezervam nimic😀

mare_4

mare_5

bonus, cand am intrat in tara, tanti de la bac a crezut ca suntem oi😀

mare_9

vacanta cu un copil de 3 ani e cam 80% relaxanta and getting better. a fost cel mai reusit concediu in 3. ne-am inteles cu strumful, ne-am distrat, am facut multe lucruri impreuna si nu l-am mai simtit ca pe un bebelus de care sa am grija mereu fizic

nu i-am refuzat si nu ne-am refuzat mai nimic. noi am mancat ca niste hamesiti, chestii care nu mai intra/nu se mai gatesc in casa noastra de ani buni- cartofi prajiti, ceafa de porc, plus calamari pane si alte cele😀 un dezastru kilogramistic la mine, dar nu m-am stresat deloc, dupa 3 zile acasa am dat jos 2 kg si mai am 2😀

unica noastra concluzie dupa acest concediu: cand pleci mai mult de o saptamana in concediu cu un copil deja maricel, rezerva un apartament – pentru confortul a you know what (de care in sfarsit mai ai timp, chef si energie dupa ce adoarme copilul)😀

4 responses

  1. Frumos la voi in concediu🙂 Bine ati revenit!

    Apreciază

  2. Frumos tare la Valea Avrigului!🙂
    Noi am fost pe acolo (si) vara asta dar in trecere, spre unul din varfurile alea din prima poza😀 Chiar ma intrebam cum este in pensiunile alea din spatele gardurilor de … arini parca erau copaceii aia🙂

    Mi-e asa un dor de Sibiu … planuiam sa mergem we trecut, cu trenul, dar am ajuns doar pana la Calimanesti de unde am cotit-o pe o vale, dupa ciuperci, care n-au fost deloc🙂 Sper sa ajungem peste doua sapt.

    Balcic-ul l-am vazut si noi anul asta pt prima data (destul de bine ca ne-am bananait o gramada cu masina prin el, pana la castel, nu cu intentie🙂 ), simpatic dar tot asa mi-a dat impresia cam de paraginit, desi nu aveam cu ce compara si nu prea pun etichete asa din fire. Dar gradina botanica mi s-a parut chiar spectaculoasa, atat ca design cat mai ales ca ingrijire.

    Trei sapt mai zic si eu, ai timp sa intri in atmosfera. De anul viitor am zis ca ne luam si noi doua sapt sau macar 10 zile (doua zile consumam oricum pe drum) altfel nu e nici o sfaraiala.

    Iar tanti de la bac, poti sa o ierti, a voidat(anulat) pozitia cu ovine si a trecut automobil (si-o fi pus ochelarii sa vada mai bine :))

    Apreciază

    1. 2 saptamani e de ajuns, noi nu ne mai luam 3, am zis ca de acum fragmentam (bine, ultimul concediu de 3 saptamani l-am avut acum 5 ani, in rest am prins numai cate o saptamana in anii cand am prins, anul trecut n-am putut sa ne luam deloc concediu vara, am trait numai din cateva wk prelungite si o saptamana la munte in aprilie, una in UK in decembrie…)
      in 3 saptamani e cam asa: daca pleci 1-2 de la munca, lumea te lasa in pace, a treia saptamana incepe sa li se para ca te nesimtesti si te suna/mailuiesc/arde tara si nu-ti mai tihneste😀
      Valea Avrigului e frumoasa tare, abia astept sa mai creasca puiul sa mergem in drumetii, sa urcam pe munte
      Balcicul inca ne place, cred ca in virtutea multor altor veri si primaveri de amor pre-copil care i-au dat in mintea noastra o aura nostalgica, insa la anul tind sa cred ca nu vor mai exista multe hoteluri si taverne, la cat de prost le merge… gradina palatului e mai neingrijita, pe scarile alea dinspre plaja inainte se putea urca…

      Apreciază

  3. […] deosebire de vacanta de anul trecut care a avut trei saptamani, anul acesta am avut doar o saptamana si niste weekend-uri hai-hui in august, dupa ce in familia […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

