creme

de cate creme are nevoie o femeie?

explicandu-i sotului meu ca imi ‘trebuie’ inca o crema contur de ochi (a treia😀 dar cu argumente logice, cea pe care o aveam nu pare sa faca nimic, iar Lancome-ul primit cadou de prea multe cumparaturi la un magazin de cosmetice nu e prea grozav) mi-a spus ca de fapt mie imi mai trebuie o crema de urechi, ca din aia chiar nu am😀

zau, m-am uitat in dulapul din baie- de zi, de noapte, de corp, de maini, de ochi, de cuticule, de calcaie- crema de urechi nu am

ma duc sa-mi cumpar

recomandari?😛

3 responses

  1. :)) si or sa-ti creasca urechi de elfita?😀
    Sotului meu ii plac grozav, urechile de elfita🙂

    Apreciază

    1. haha, chiar nu ma gandisem ce trebuie sa faca o crema de urechi, ma fixasem doar ca-mi trebuie😀 bun asa, elfita

      Apreciază

  2. eu ofolosesc ceva de la yves rocher, Inositol vegetal, Cremă pentru îngrijirea primelor riduri din jurul ochilor
    e bunicica, zic ca isi face treaba cat de cat

    Apreciază

Lasă un răspuns

