poezii, serbari, educatie. ce vrem noi, ce vor ei

Baietzelul are 2 ani si 8 luni (DOI ani si opt luni) si merge la gradinita de o luna jumatate

acum vreo doua saptamani am primit pe caietul de corespondenta invitatie la serbare de Pasti (ma rog, un fel de atelier, activitate cu parintii, nu chiar serbare) si doua poezioare, una in romana, una in engleza. nu se specifica daca noi trebuia sa facem ceva cu poezioarele alea, deci n-am facut😀

noua ni se pare atat de inutil sa exersezi memoria unui copil atat de mic cu invatatul poeziilor, cand el face chestia asta natural si fara efort memorand cantecele care-i plac, povestile preferate pe care nu i le mai citesc eu seara, ci mi le spune el, cu intonatia mea si urmarind cu degetul pe carte ca si cum ar citi😀

numai ca in toata treaba asta de parinti buni cred ca incepem sa uitam ce e important pentru ei, nu pentru noi

so, desi admit ca nu e ok sa pui copilul de 2 ani si 8 luni sa invete poezii, pentru stimatul copil e important. isi repeta poezioarele pe intuneric, in sfertul de ora dupa ce stingem lumina si imi povesteste el in soapta toate nimicurile lui de peste zi. el vrea sa le stie bine, vrea sa fie apreciat, el vrea poezii chiar daca eu nu vreau

deci m-am apucat de invatat si repetat poezii😀

2 responses

  1. Ce mi-as dori si eu un „caiet de corespondenta” !🙂
    Cum a fost „serbarea”?

    Apreciază

    1. pai au pus bietii copii sa invete poezii degeaba, ca numai educatoarea, ei si mamele lor intelegeau ce zic😀 insa am pictat iepuri impreuna, a fost fun, cred ca mai degraba se concentrau pe asa ceva… al nostru a iesit cam gotic asa, ca s-a molipsit de la prietenul lui cel mai bun, care isi facea iepurele negru😀 am reusit sa-l conving sa mai bage niste portocaliu, dar greu, greu

      Apreciază

Lasă un răspuns

